۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۳۱۴۱۹۰
عضو شورای اسلامی مشهد:

تلاش شاخص غربی ها شکستن خط مقدم نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که ما سیاست های دنیا را سیال کردیم و امروز 5 سال است که همه دنیای غرب تلاش می کنند تا خط اول نظام را در سوریه بشکنند، گفت: برای انتخابات باید بصیرتمندانه با کلام ولایت فقیه پیش رفت و در راهپیمایی 22 بهمن همه ملت مسلمان فریاد مرگ بر آمریکا سر دهند.
خليل موحدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خلیل موحدی، عضو شورای اسلامی مشهد مقدس، امشب در مسجد عمار یاسر در سلسله نشست های روشنگری و بصیرت با بیان این که بنا به گفته امام در دوران دفاع مقدس این انقلاب ارزوی محقق شده صالحان است، اظهار کرد: همه انبیا الهی برای احیای دین اسلام به شهادت رسیدند، تشکیل حکومت اسلامی شامل دو بعد هدایت جامعه اسلامی با فرستادن علما و  حمایت عامه مردم از سوی حاکمیت دیگر می شود.


وی ادامه داد: بدون شک حاکمیتی که می تواند حقوق را جاری کند، هنگامی برپا می شود که حاکم جامعه صالح باشد، حکومت اسلامی پس از 1400 سال حکومت برقرار شده است، در حقیقت پاکستان و سومالی در کنار ایران جمهوری اسلامی دارد اما تنها ایران اسلامی تحت  183 توطئه دشمنان انقلاب رفته است زیرا که حاکمیت اسلامی ایران غربی ها را نگران می کند.


عضو شورای اسلامی مشهد با بیان این که هیچ کشوری همچون ایران تا کنون این اندازه در معرض تهدید و ضربه دشمنان قرار نداشته است، تصریح کرد: فتنه 88، ماجرای آمل، جنگ تحمیلی و امثالهم نمونه هایی از توطئه غربی ها علیه ایران بوده اند و هم اکنون 173 کانال برای از پای در آوردن نظام اسلامی فعالیت می کنند، 27 کانال ترویج نگاه افراطی می دهند و هدف اصلی غربی ها براندازی نظام است.


موحدی با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امام جامعه را تبدیل به جامعه توحیدی کردند تا در برابر جامعه شیطانی قرار گیرد، مایه حیات دین نماز است اما آیا نماز در زمان حاضر کم قرائت می شود، نماز در ترکیه و بسیاری از کشور های همسایه خوانده می شود اما چرا غرب تنها با ایران سر ناسازگاری دارد؟ شیعه انگلیسی هم نماز می خواند اما همزمان در نیجریه 700 مسلمان به شهادت می رسند به این سبب که آمده اند تا پرچم راه امام حسین(ع) را بالا ببرند و خدا پرست شوند.


وی با بیان این که جامعه توحیدی امروز کمر دشمنان اسلام را شکسته است، یادآور شد: بدون شک خدا پرست زیر دست دیگران نمی رود و این نتیجه انقلاب اسلامی است، قیام امام در سال 42 به سبب کاپیتولاسیون بود که ما حق مواخذه غربی ها را از دست دادیم و آن ها در کشور حق انجام هر فعالیتی را داشتند، با انقلاب اسلامی حیات شیطانی و ذلت از میان رفت.


عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که ایرانی که تا پیش از انقلاب نمی توانست برای خود تصمیم بگیرد امروز تبدیل به بازوی توانمندی شده است که غربی ها در برابر او حرفی برای گفتن ندارند، ابراز کرد: ما سیاست های دنیا را سیال کردیم، امروز 5 سال است که همه دنیای غرب تلاش می کنند تا خط اول نظام را در سوریه بشکنند.


موحدی با بیان این که پس از انقلاب اسلامی غربی ها تنها تصور می کردند  که امریکا تنها نقطه استراتژیک خود یعنی ایران را از دست داده است، اظهار کرد: غربی ها پس از انقلاب آرام ارام درک کردند که در دنیا یک گفتمان در حال شکل گیری است، در این مدت لیبرال ها و توده ها تا آن جا که توانستند بر ما فشار وارد کردند، از جنگ هشت ساله به بعد اسلام خواهی انجام شد و پیام ما به دنیا رسید.


وی افزود: جوان های بی سلاح ما در جنگ تحمیلی تانک های دنیا را با خاک یکسان کردند، امروز در دنیا الگوی مقاومت شکل گرفته است، امروز یمنی ها در برابر نگاه آمریکایی ها مقابله می کنند، همه منطقه در حال یکپارچه سازی بوده و در شمال شرق آفریقا کشوری همانند نیجریه با فرمان شیخ ابراهیم زکزاکی که یک پیام از امام دریافت کرده بود، در کشور خود بالغ بر دوازده میلیون شیعه پرورش داد.


عضو شورای اسلامی مشهد با بیان این که همه چیز شیطان و غرب برای این دنیاست و تمام توان خود را در همین دنیا به کار می گیرند، تصریح کرد: بر اساس قرآن باید در برابر دشمن شدید و محکم بود، دشمن در هر دوره با راهبردی تصمیم به توطئه علیه ما دارد، در دوران اصلاحات با تنش زدایی و امروز به عنوان تعامل با دنیا، در همه دوره ها دشمن با زبان تحقیر سخن گفت، اگر امروز تعامل می گوییم به این جهت است که ما حقی از کسی را ضایع نکرده ایم، طرف ما در جنگ ویتنام 2.5 میلیون نفر را به خاک و خون کشید.


موحدی با بیان این که بر اساس گفته قرآن اشداء علی الکفار  و رحماء بینهم، باید محقق شود تا حق و عدل برقرار شود، افزود:  بر اساس بیان امام اصل و اساس واجبات حفظ نظام اسلامی بوده و اولین شرط برای حفظ نظام اسلامی شناخت اسلام است، ما بنا نداریم تا اسیر بیگانگان شویم، برخی ها صحبت از دیپلماسی و تعامل دارند، مگر تا کنون آمریکایی ها جز فریب و توطئه در تعامل کار دیگری کرده اند؟


وی با بیان این که این انقلاب و اسلام نابود شدنی نیست مگر اینکه ولایت فقیه و شورای نگهبان از بین بروند، خاطر نشان کرد: غربی ها هر چه اندازه تلاش کردند تا نور ولایت فقیه را از بین ببرند، نسبت به روز قبل پر رنگ تر شد، برخی ها از همین قدرت رهبری در راستای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند، امروز عده ای در جریان انتخابات شرایط شورای خبرگان رهبری مبنی بر التزام به جمهوری اسلامی را نمی پذیرند و امام(ره) در سخنان خود فرمودند که هر کس شورای نگهبان را نپذیرد، مفسد فی الارض است.


عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان این که برخی ها در رم و ایتالیا به شورای نگهبان انتقاد می کنند، گفت:  مقام معظم رهبری در جلسات خود بیان کردند که دشمن به انتخابات دل بسته است، سیاست خارجه ما باید مبانی دینی داشته باشد، امروز نباید با دنیا کنار بیاییم تا راه باز شود، تعامل با غرب در پیشرفت تکنولوژی و صنایع کمکی نمی کندو کمک به صنعتی شدن ساده لوحی است.


موحدی با بیان این که  دنیا خواهی و آسودگی طلبی  در کنار  آرمان خواهی و عدالت طلبی  دو نگاهی هستند که در کنار هم خودنمایی می کنند، یادآور شد: در نگاه لیبرالی حاکمانی هستند که به دین اعتقادی ندارند و در مقابل آنها دین دارانی هستند که به حاکمیت معتقد نیستند، هر دو اینها پشتوانه انگلیسی دارند و هدف خود را تخریب اسلام ناب محمدی قرار داده اند و در سوریه علیه ولایت فقیه جسارت می کنند.


وی با بیان این که اساس واجبات حفظ نظام اسلامی است، خاطر نشان کرد: برای انتخابات  باید بصیرتمندانه با کلام ولایت فقیه پیش برویم، امروز هدف ماهواره ها چیزی جز تخریب نظام اسلامی نیست پس به برکت   دین و خداوند متعال هر روز جوانانی زیر سلطه نظام اسلامی می ایند و روز به روز نیز بر جمعیت آنها افزوده می شود، یک خودنمایی در 22 بهمن خواهیم  داشت که باعث یاس نفوذ غربی ها می شود پس لازم است تا همه ملت مسلمان فریاد مرگ بر آمریکای خود را قوی تر از  گذشته سر دهند./864/202/ب2

ارسال نظرات