۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲
کد خبر: ۳۱۴۱۸۴
نماینده ولی فقیه در ایلام:

راز عزت و ماندگاری انقلاب را باید در پیوند امت با ولایت جستجو کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام بهره گیری از کمک‌های الهی و اتکا بر عنایات ویژه ائمه معصومین(ع) را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی علی رغم توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی دانست و گفت: رعبی که در دل دشمن نسبت به جامعه اسلامی وجود دارد، همان امداد غیبی خداوند است.
امام جمعه ايلام

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تبیین نقش روحانیت و علما در شکل گیری و تثبیت و تدوام انقلاب اسلامی پرداخت.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام اظهار داشت: یکی از مهم ترین عوامل پیروزی انقلاب، رهبری امام خمینی(ره) و تبعیت ملت با بصیرت ایران از ایشان بود که توانست استحکام و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را هم در طول 37 سال گذشته پدید آورد.

 

امام جمعه ایلام با بیان این‌که هیچ‌یک از انقلاب‌هایی که در تاریخ معاصر اتفاق افتاده‌اند، قابل مقایسه با انقلاب اسلامی نیستند، ادامه داد: انقلاب‌هایی همچون نهضت مشروطیت و نفت که در ایران اتفاق افتادند، هرچند که با راهنمایی روحانیت و پشتیبانی ملت شکل گرفت، اما با نفوذ عوامل غرب گرا، در آغاز راه با شکست مواجه شدند.

 

وی بیان کرد: اگر انقلاب اسلامی در برابر طوفان‌های بزرگی توانست بایستد و شکست ناپذیر شود، تنها به دلیل رهبری‌های بی بدیل امام خمینی در طول 10 سال نخست انقلاب و نیز 26 سال رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی با بیان این‌که انقلاب اسلامی تأثیرگذارترین انقلاب در جهان و منطقه است، ابراز کرد: رهبری و مردم، امام و امت قوام انقلاب هستند و مادامی که باقی بماند، هیچ گونه خطری آن را تهدید نمی‌کند و هر روز مستحکم‌تر به سوی اهداف بلند و آرمان‌های مقدس پیش می‌رود.

 

وی با اشاره به رمز و راز ماندگاری انقلاب اسلامی علی رغم توطئه‌ها و فتنه‌های داخلی و خارجی افزود: امدادهای غیبی، اخلاص امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و اتکا به کمک‌های الهی و عنایات ویژه ائمه معصومین(ع) توانست انقلاب را از شر توطئه‌ها در امان نگاه دارد.

 

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: بهره گیری از کمک‌های خداوندی و‌ تکیه بر عنایات حضرت ولی عصر(عج) همان رمزی است که دشمن نتوانسته آن را به خوبی دریابد.

 

وی یادآور شد: همان‌طور که پیامبر اکرم(ص) علی رغم تلاش دشمنان سرسخت و کینه توز، آن‌هم در اوج تنهایی توانستند با تکیه به خداوند متعال بزرگترین انقلاب جهان بشریت را به ثمر برسانند، انقلاب ما هم که در امتداد بعثت حضرت رسول اکرم(ص) است، با تکیه به پروردگار بزرگ، از گزند دشمنان محفوظ مانده است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین لطفی تأکید کرد: باید رمز و راز اصلی پیروزی انقلاب که اتکا به نیروی غیبی است به عنوان زیربنای پیروزی انقلاب به دنیا معرفی شود.

 

وی در پایان گفت: خداوند متعال رعب و وحشتی را در دل دشمنان نظام اسلامی انداخته است که هیچ‌گاه جرأت جسارت به ایران اسلامی را نداشته باشند؛ این رعب، همان امداد غیبی است./997/ت302/ج

ارسال نظرات