۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۳۱۴۱۵۷
امام جمعه قلعه گنج:

ولایت مداری نخستین معیار نامزدهای انتخاباتی باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قلعه گنج گفت: مردم در کنار همه مسائل، نخستین شرط انتخاب نماینده مورد نظر خود را ولایت مداری بدانند و به کسانی که کوچک‌ترین مشکل را با رهبری نظام دارند رأی ندهند و اگر این معیار را در نظر نگیرند باید شاهد فتنه های زیادی باشند، که فتنه 88 گویای این واقعیت است.
امام جمعه قلعه گنج

حجت الاسلام احمد نجنو، امام جمعه قلعه گنج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: در هفتم اسفند دو انتخاب سرنوشت‌ساز مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ایران اسلامی رقم خواهد خورد که انتخابات خبرگان رهبری از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ در حال حاضر دشمن در صدد تخریب اذهان مردم است تا در این انتخابات شرکت نکنند.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این راستا، بیان کرد: معظم له فرمودند «حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی است و کسانی که به نوعی با این نظام مشکل دارند به خاطر حزب ایرانی بودن باید در پای صندوق های رأی حاضر شوند و در انتخابات شرکت کنند».


امام جمعه قلعه گنج تأکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات در وهله اول بسیار حائز اهمیت است و در مرحله بعد انتخاب افراد اصلح وشایسته مهم است ومردم باید به نماینده ای رأی دهند که از اسلام و نظام دفاع کند ونماد جمهوری اسلامی ایران باشد، فردی مدبر، مدیر و متخصص امر قانون گذاری باشد و در کنار همه این معیارها از همه مهم تر ولایت مدار باشد.


حجت الاسلام نجو ادامه داد: با گذشت 37 از سال از پیروزی انقلاب اسلامی، تنها چیزی که انقلاب را حفظ کرده در مقابل طوفان های دشمن ولایت بوده و هست؛ وبا توجه به این که موج ها و طوفان های عظیمی از سوی دشمن در راه است وبه نوعی می خواهند پایه های نظام را متزلزل و خدشه دار کنند؛ می طلبد مردم در کنار همه مسائل نخستین شرط انتخاب نماینده مورد نظر خود را ولایت مداری بدانند و به کسانی که کوچکترین مشکل را با رهبری دارند انتخاب نکنند و اگر این معیار را در نظر نگیرند باید شاهد فتنه های زیادی باشیم که فتنه 88 گویای این واقعیت است.


وی یادآور شد: مردم باید نمایندگانی را راهی مجلس کنند که حافظ خون شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین جانبازانی که از جان خود گذشتند تا حافظ این نظام باشند و می‌طلبد مردم در انتخاب نماینده اصلح بصیرت افزایی داشته باشند.


امام جمعه قلعه گنج عنوان کرد: در هر کشوری یک مبنا، اصول و به عبارت دیگر چارچوبی برای انتخاب افراد شرکت کننده در انتخابات وجود دارد و کشور ایران نیز از این امر مستثنی نیست، و مبنای قانون در کشور، دین مقدس اسلام است، بنابراین همگی باید به قانون احترام گذاشته و طبق آن رفتار کنند.


حجت الاسلام نجنو بیان کرد: عده ای از افراد در جامعه، فراتر از قانون فکر می کنند و آن را به نفع خودشان تفسیر می کنند که این امر موجب تحریک افکار عمومی و در نتیجه عاملی جهت سوء استفاده دشمن می شود.


وی اظهار کرد: هدف آنان فشار و به باد انتقاد گرفتن شورای نگهبان است که به فضل الهی به نتیجه نرسیده و نخواهند رسید، و در تمام کشورهای اروپایی و آمریکا، نهادهای کنترل کننده ای وجود دارد این انقلاب با ریختن خون هزاران انسان الهی به دست آمده است و با عنایت حضرات معصومین سلام الله علیه از همه تهاجمات محفوظ خواهد ماند.


امام جمعه قلعه گنج اضافه کرد: با توجه به تجربه فتنه تلخ سال 88 شورای نگهبان باید محکم تر نیز برخورد کند و ملاک انتخاب افراد و تایید صلاحیت آنان، شرایط فعلی و حال آنان است، ممکن است یکسری از افراد دارای سابقه خوبی باشند و خدمات زیادی را انجام داده باشند اما شرایط امروز آنان متفاوت با دیروز باشد.


حجت الاسلام نجنو تأکید کرد: مردم باید به عواقب فتنه 88 توجه کنند و با توجه به قانون حرکات مسؤولان و نامزدهای انتخابات را رصد کرده و تحت تاثیر شایعات قرار نگیرند./9709/302/ب2

ارسال نظرات