۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۳۱۳۴۴۶
امام جمعه نودژ:

انتخابات یکی از راه‌های مهم حفظ انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نودژ با بیان این که یکی از راه‌های مهم تداوم، استمرار و حفظ انقلاب انتخابات است، گفت: حضور باشکوه مردم در صحنه انتخابات دشمنان اسلام را مأیوس می کند.
امام جمعه نودژ

حجت الاسلام رضا احمدی نیک امام جمعه نودژ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، اظهار کرد: اهمیت انتخابات بر کسی پوشیده نیست، بهترین ملاک و معیار در رابطه با اصل انتخابات و حضور مردم، فرمایشات مقام معظم رهبری است.


وی با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) در خصوص جایگاه انتخابات، بیان کرد: ایشان فرمودند «انتخابات آبروی نظام و اعتبار انقلاب و کشور ماست» و در حقیقت خون بهای؛ خون شهیدان ما و ثمره خون شهدای ما تجلیل و بقای انقلاب است.


امام جمعه نودژ تصریح کرد: یکی از راه های مهم تداوم، استمرار و حفظ انقلاب انتخابات است و حضور باشکوه مردم در این صحنه مهم در وهله اول دشمنان اسلام را مأیوس می کند و دشمنان همیشه در انتخابات چشم طمع دوخته اند، به ویژه به انتخابات این دوره که دو انتخاب مهم و سرنوشت ساز در ایران است، چشم طمع بیشتری دارند.


حجت الاسلام احمدی نیک ادامه داد: در این انتخابات دشمن نگاه ویژه ای به انتخابات مجلس خبرگان رهبری دارد و در صدد است ریشه انقلاب را بزند و به این باور رسیده که محور و ریشه انقلاب به ولایت فقیه می‌باشد و به دنبال قبضه کردن مجلس خبرگان رهبری است.


وی افزود: بنابراین فرهیختگان، فرهنگیان و دلسوزان انقلاب بیش از بیش باید بیداری و بصیرت خود را تقویت کنند و بصیرت افزایی داشته باشند و تشریح کنند به مردم اهمیت انتخابات را در وهله اول حضور حداکثری مردم در انتخابات بسیار مهم است و بعد از آن هم انتخاب افراد صالح و اصلح از سوی مردم حائز اهمیت است.


امام جمعه نودژ در بخش دیگری از سخنانش به تشریح ویژگی های یک نماینده اصلح پرداخت و خاطرنشان کرد: نمایندگانی که پا به عرصه می گذارند باید اعتقاد به انقلاب وپایبند به خون شهدا باشند و ارزش این انقلاب را بدانند که این نظام با چه قیمتی به دست آمده است و یک نماینده صالح باید انقلابی و معتقد به نظام و ولایت باشد و پایبند به این اصول باشد.


حجت الاسلام احمدی نیک یادآور شد: نمایندگانی که انتخاب می شوند نباید این گونه باشند و در تبلیغات خود شعارهایی را بدهند و بعد از این که انتخاب شدند و به مجلس راه پیدا کردند به شعارهای خود پشت و پا زند و یا خدای نکرده آنقدر کمربند اعتقاداتش محکم نباشد که تحت تأثیر رادیوهای بیگانه و در جنگ روانی تبلیغات دشمن قرار گیرد و در او اثر گذار باشد و او را در نیمه های راه گمراه کند.


وی در پایان ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات شرکت می کنند و نمایندگان اصلح و صالح را انتخاب می کنند و نمایندگان نیز باید دلسوز مردم و در بین مردم و در حقیقت از جنس مردم باشند و در حفظ و آبادانی ایران اسلامی کوشا باشند./9709/303/ب1

ارسال نظرات