۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۳۱۳۴۱۴
بنیانگذار جهاد اسلامی مصر:

ائتلاف آمریکا حتی یک تروریست را به هلاکت نرسانده است

خبرگزاری رسا ـ بنیانگذار جهاد اسلامی مصر تأکید کرد که ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم که به رهبری آمریکا تشکیل شده است حتی یک داعشی را به هلاکت نرسانده است.
شيخ نبيل نعيم عبدالفتاح، رهبر سابق جهاد اسلامي مصر


به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نبیل نعیم از بنیانگذراران جهاد اسلامی مصر، امروز در مصاحبه با خبرنگاران، ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم به رهبری ایالات متحده آمریکا را دروغگو خواند و گفت: این ائتلاف بین المللی حتی یک نفر از عناصر جریان‎ تروریستی داعش را به قتل نرسانده است.


وی افزود: در حالی که ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم هیچ اقدام تاثیرگذاری را برای نابودی داعش انجام نمی دهد، نیروهای نظامی روسی و ارتش سوریه عملیات‎های مشترک و موفقی را در مبارزه با تروریسم برگزار می کنند.


بنیانگذار جهاد اسلامی مصر هدف از تاسیس ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم را کمک به آنان خواند و تاکید کرد که تعدادی از دروغگویان در ائتلاف به اصطلاح مبارزه با تروریسم دورهم جمع شده‎اند و به صورت غیر مستقیم به جریان‎های تروریستی و تکفیری کمک می کنند.


وی تصریح کرد: ترکیه و قطر در حالی اعضای تروریستی را به کشورهای منطقه اعزام می کنند که آمریکا به عنوان رهبر ائتلاف بین المللی مبارزه با تروریسم از همه آن‎ها به طور دقیق مطلع است./994/ب903/د

ارسال نظرات