۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۳۱۳۱۲۸
به بهانه مبارزه با تروریسم؛

سفر به عراق و ایران برای شهروندان بحرینی ممنوع شد

خبرگزاری رسا ـ وزارت کشور بحرین از پیش نویس لایحه ممنوعیت سفر شهروندان این کشور به مناطق درگیر جنگ مانند ایران و عراق خبر داد.
عيسي بن عبدالرحمن وزير اطلاع رساني بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، عیسی حمادی وزیر اطلاع رسانی بحرین با اشاره به قانون جدید بحرین در ممنوعیت سفر اتباع بحرینی به کشورهای همسایه اعلام کرد که هدف از این تصمیم صیانت از کشور در برابر هرگونه خطر احتمالی است.


حمادی افزود: لایحه‌ای تقدیمی هفته گذشته وزارت کشور به مجلس پارلمانی پیرامون ضوابط سفر شهروندان بحرینی به خارج از کشور خصوصا مناطق خطرناکی که درگیر جنگ و مبارزه با تروریسم است، در جهت حفاظت جامعه بحرین از پیوستن جوانان به گروهک‌های تروریستی است.


وی در کنفرانس خبری با پاسخ به سوال قطع روابط با ایران خاطر نشان کرد: نباید موضوعات را با یکدیگر مرتبط سازیم. لایحه‌ای که به پارلمانی تحویل داده شد، بسیار مهم بود زیرا منطقه اکنون در جنگ برای متوقف ساختن نفوذ جنبش‌های تروریستی است و برخی تصمیم‌های بین المللی در این راستا اتخاذ شده است.


وزیر اطلاع رسانی بحرین همچنین تصریح کرد که پس از تصویب این لایحه از سوی پارلمان، وزارت کشور به اجرای این قانون مبادرت می‌ورزد.


قابل ذکر است که وزیر کشور بحرین هفته پیش با تقدیم پیش نویس لایحه‌ای به مجلس پارلمانی این کشور، سفر شهروندان بحرینی به برخی کشورها نظیر عراق و ایران ممنوع اعلام کرد./981/ب903/د

ارسال نظرات