۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۳۱۳۰۶۸

پایان کار سیصدمین نمایشگاه استانی کتاب با فروش 10 میلیارد ریال

خبرگزاری رسا ـ سیصدمین نمایشگاه استانی کتاب و دهمین نمایشگاه استانی کتاب خوزستان روز گذشته با فروش 10میلیارد ریال کتاب به کار خود پایان داد.
نمايشگاه کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دهمین نمایشگاه استانی کتاب خوزستان به همت مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 30 دی‌ماه تا 6 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار شد.

 

در این نمایشگاه 425 ناشر از سراسر کشور در 320 غرفه بیش از 53 هزار عنوان کتاب را در حوزه‌های مختلف به نمایش گذاشتند.

 

در مدت برگزاری نمایشگاه، 400 هزار نفر از آن بازدید به عمل آوردند و مبلغ 10 میلیارد ریال نیز کتاب توسط مردم خریداری شد. از این مبلغ 500 میلیون تومان به‌صورت بُن الکترونیکی خرید کتاب بود که با تخفیف 20 درصد از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه در بین علاقه‌مندان توزیع شد.

 

نشست تخصصی سازوکارهای پخش کتاب، نشست ادبی مروری بر کارنامه ادبی نویسندگان استان خوزستان، نشست ادبی بازتاب ادبیات معاصر ایران در جهان عرب، نشست بررسی فرهنگ و هنر از نگاه قرآن، نشست بررسی جایگاه فرهنگ، هنر و ادبیات در مطبوعات ایران، نشست ادبیات کودک و نوجوان با موضوع با بال‌های کودکی، نشست شب نیلوفری، برگزاری نشست ادبی آرامش روشن، جشنواره من هم کتاب می‌نویسم، نشست ادبی صبح شاهد و بررسی شیوه‌های نوین داستان‌نویسی در فضای مجازی با حضور چیستا یثربی ازجمله برنامه‌های جنبی اجرا شده در این نمایشگاه بود.

 

دهمین نمایشگاه استانی کتاب خوزستان روز گذشته ششم بهمن‌ماه به کار خود پایان داد./907/د102/ق

منبع: مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران

ارسال نظرات