۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹
کد خبر: ۳۱۲۲۴۲
حجت الاسلام سالک:

جریانی با غوغا سالاری به دنبال ضربه زدن به شورای نگهبان است

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این که جریانی در داخل و خارج از کشور با غوغاسالاری و جوسازی به دنبال ضربه زدن به شورای نگهبان است، گفت: برخی مسؤولان دولتی بنای دخالت در امور شورای نگهبان را دارند که این امر خلاف قانون است.
حجت الاسلام سالک

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که شورای نگهبان یکی از مهمترین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این شورا دارای پشتوانه قانونی و مردمی است؛ شورای نگهبان در طول تاریخ انقلاب اسلامی، انتخابات بسیاری را برگزار و نظارت خود رابر آن اعمال کرده است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که شورای نگهبان مُرّ قانون را اجرا می کند، گفت: جوسازی ها نمی تواند شورای نگهبان را تحت فشار قرار دهد.

 

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از شورای نگهبان، گفت: کسانی که رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت شده اند می توانند از مجاری قانونی پیگیر باشند و مطمئنا شورای نگهبان در این زمینه پاسخگو خواهد بود.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی با بیان این که جریانی در داخل و خارج از کشور با غوغاسالاری و جوسازی به دنبال ضربه زدن به شورای نگهبان است، افزود: این جریان در فضای مجازی و همچنین روزنامه های زنجیره ای فعالیت می کند.

 

وی با اشاره به این که حرکت شورای نگهبان مورد رضایت خداوند، ملت ایران و رهبر معظم انقلاب خواهد بود، تأکید کرد: شدیدترین هجمه ها در سال 88 علیه شورای نگهبان بود که این نهاد با قدرت در مقابل آنها ایستاد و در زمان کنونی نیز ایستادگی شورای نگهبان را شاهد خواهیم بود.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر عدم دخالت مسؤولان دستگاه های دولتی در مسائل مأموریتی شورای نگهبان، افزود: برخی مسؤولان دولتی بنا به دخالت در امور شورای نگهبان را دارند که این امر خلاف قانون است.

 

حجت الاسلام سالک کاشانی با اشاره به شخصیت علمی و انقلابی آیت الله جنتی گفت: آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان از جمله سرمایه های ایران اسلامی و از شخصیت های باتقوا، متدین، ولایی و انقلابی ایران اسلامی است./1307/ت302/ج1

ارسال نظرات