۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۳۱۲۱۳۷

انتشار نسخه دیجیتال کتاب کودکی پیامبر و رفتار پیامبر با کودکان + دانلود

خبرگزاری رسا ـ نسخه دیجیتال کتاب کودکی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و رفتار پیامبر با کودکان از سوی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان انتشار یافت.
کتاب کودکي پيامبر صلي الله عليه و آله و سلم و رفتار پيامبر با کودکان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نسخه دیجیتال کتاب کودکی پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و رفتار پیامبر با کودکان اثر محمد بیستونی انتشار یافت.

  

این کتاب در مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امکانات تحقیقاتی فراوان (جستجو ارسال پیامک انتخاب و ذخیره متن و امکانات فراوان دیگر  و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوک مارک (صفحات مورد علاقه) انتشار یافت.

 

مدیر تولید این مرکز اعلام کرد: این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات پیامبر اکرم، حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم ، کودکان و اخلاق و تربیت اسلامی  در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است.

 

این مجموعه از سوی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان آن را در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

  

علاقه‌مندان برای دانلود این کتاب اینجا را کلیک کنند./998/د102/ق 

منبع: مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان

ارسال نظرات