۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۳۱۲۱۳۶
با موضوع امام عصر اثر علی کورانی؛

تولید نسخه دیجیتالی کتاب بحثی در باب نور + دانلود

خبرگزاری رسا ـ نسخه دیجیتالی کتاب بحثی در باب نور اثر علی کورانی از سوی مرکز تحقیقات رایانه‌ای قائمیه اصفهان تولید و منتشر شد.
کتاب بحثي در باب نور

 

به گزارش خبرگزاری رسا، تولید نسخه دیجیتالی کتاب بحثی در باب نور اثر علی کورانی از سوی مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان تولید و منتشر شد.

 

این کتاب با رعایت پاورقیها و صفحه بندی و با امکانات تحقیقاتی فراوان (جستجو ارسال پیامک انتخاب و ذخیره متن و امکانات فراوان دیگر ) و با ویژگیهای سومند و مفید (تغییر رنگ اعراب و متن تغیر اندازه و نوع قلم و بوک مارک (صفحات مورد علاقه)انتشار یافت.

 

مدیر تولید این مرکز اعلام کرد:  این اثر در 1 جلد به زبان فارسی در موضوعات خاطرات و  امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف  و  مقالات در سایت این مرکز برای مطالعه آنلاین کتاب و دانلود نسخه الکترونیکی آن قرار گرفته است.

 

این مجموعه  از سوی  مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان در 6 فرمت نرم افزاری pdf – java –android - Html - epub-ghb برای استفاده در رایانه ، انواع گوشیهای تلفن همراه و انواع تبلت به صورت رایگان بر روی وب سایت مرکز به نشانی www.ghbook.ir قرار گرفته است.

 

علاقه مندان برای دسترسی نسخه دیجیتالی اینجا را کلیک کنند./998/د102/ق

 منبع: مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه اصفهان

ارسال نظرات