۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۳۱۱۷۲۲
شیخ رائد صلاح:

رژیم صهیونیستی در سایه سکوت مرگبار جهان عرب به طرح شوم خود ادامه می‎دهد

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 1948 تاکید کرد که رژیم صهیونیستی به دنبال خاورمیانه سوخته است تا بتودند اهداف خود را محقق سازد که عمده ترین آنها تقسیم مسجد مبارک الاقصی، ساخت معبد کذایی بر روی ویرانه های این مسجد و تبعید فلسطینیان ساکن این سرزمین ها است.
شيخ رائد الصلاح

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی در سرزمین های اشغالی 1948 تاکید کرد که دشمن صهیونیستی می کوشد این اهداف را از طریق توسعه شهرک های یهودی محقق سازد، توسعه این شهرک ها به اسرائیل این امکان را فراهم می سازد تا 88 درصد سرزمین فلسطین تحت اشغال آن بماند.

 

وی خاطرنشان ساخت که رژیم صهیونیستی به طرح های خود ادامه می دهد این تجاوزات در سایه سکوت مرگبار جهان عرب صورت می گیرد، حضور گسترده فلسطین در صحنه نبرد مانع از اجرای طرح های شوم خواهد شد.

 

شیخ صلاح تصریح کرد که تحکیم و تقویت وحدت ملی در شرایط کنونی نیاز اصلی جامعه فلسطین می باشد.


وی اظهار داشت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حال حاضر تشکیلات خودگردان را شریک به حساب نمی آورد و قصد مذاکره با این تشکیلات را ندارد، از این رو آنچه که روند سیاسی فلسطین را در مسیر درست قرار می دهد، پی ریزی یک راهبرد ملی است، راهبردی که موجب وحدت رویه تمامی گروه های ملی و اسلامی در جهت برچیدن سایه شوم اشغالگری از سرزمین فلسطین می شود.

 

رییس جنبش اسلامی اظهار داشت: پیام همیشگی ما به دولت صهیونیستی این است که جنبش اسلامی به راه خود ادامه خواهد داد و رهبران و اعضای آن هرگز عرصه مبارزه و مقاومت و فعالیت را ترک نخواهند کرد.

 

رائد صلاح خطاب به سران تل آویو تاکید کرد: تصمیم شما برای غیر قانونی خواندن جنبش اسلامی موجب افزایش قدرت و اقتدار و افزایش حامیان این جنبش شد.

 

وی تاکید کرد: به امت های عربی و اسلامی این نوید را می دهیم که برای عبور از محدودیت آفرینی های اسرائیل جایگزین های فراوانی دارد.

 

وی یادآور شد که اسرائیل این جنبش را به خاطر مقابله با طرح های شوم اسرائیل علیه مسجد الاقصی غیر قانونی اعلام کرده است./994/ب103/د

ارسال نظرات