۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۳۱۰۸۲۵

حماس نسبت به حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ یک رهبر جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که حمله صبح امروز چهارشنبه جنگنده‎های رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی جبالیا در شمال نوار غزه که منجر به شهادت یک نفر و زخمی شدن دست کم 3 تن دیگر شد، بازی با آتش است.
حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، صلاح بردویل از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به تجاوز جنگنده های صهیونیستی به اردوگاه جبالیا و هدف قرار دادن تعدادی از مبارزان مقاومت خاطر نشان کرد که این جنایت رژیم اشغالگر قدس در راستای جنایت های متعدد آن علیه ملت فلسطین صورت گرفت.

 

وی از این تجاوز به عنوان "بازی با آتش" یاد کرد که ناشی از حساب و کتاب های اشتباه مقامات صهیونیستی است و این جنایت ها باعث سنگین تر شدن حساب رژیم صهیونیستی می شود.

 

از سوی دیگر، سامی ابو زهری سخنگوی حماس نیز طی بیانیه ای مطبوعاتی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی مسؤول تبعات و پیامدهای تجاوز به شمال نوار غزه است که منجر به شهادت یک نفر و زخمی شدن چند تن دیگر شد.

 

گردان های مقاومت مردمی شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین هم به نوبه خود از تجاوز صبح امروز جنگنده های صهیونیستی به اردوگاه جبالیا به عنوان "جنایتی هولناک" یاد کرد و خاطر نشان ساخت که این گردان ها در قبال تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی و نقض آرام سازی اوضاع در نوار غزه ساکت نخواهد نشست.


گردان های مقاومتی همچنین خواستار نشست فوری شاخه های نظامی گروه های مقاومت برای بررسی راهکارهای واکنش به تجاوزات مکرر رژیم اشغالگر قدس علیه ملت فلسطین شد.
/982/ب102/د

ارسال نظرات