۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۳۱۰۴۹۴

نسخه دیجیتال مجموعه سترگ الصحابة‌الکرام ارائه شد + دانلود

خبرگزاری رسا ـ نسخه دیجیتال مجموعه نسخه دیجیتال مجموعه سترگ الصحابة‌الکرام از سوی اداره پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شده است.
مجموعه سترگ الصحابه‌الکرام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با رونمایی از نسخه مکتوب مجموعه سترگ الصحابه‌الکرام که با حضور حضرت آیت‌الله اراکی، حجت‌الاسلام و المسلمین واعظی و حجت‌الاسلام و المسلمین لک‌زایی برگزار شد، نسخه دیجیتال این مجموعه نیز از سوی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه، منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

 

مجموعه کتاب ارزشمند سه جلدی «الصحابه‌الکرام» توسط تألیف مرحوم علامه محقق آیت الله شیخ محمد علی احمدیان نجف آبادی می‌باشد که تصحیح آن در مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی انجام شده است.

 

کتاب ارزشمند صحابة الکرام، تألیف مرحوم علاّمه محقق آیة الله شیخ محمد علی احمدیان نجف آبادی متوفای 28 ذیقعده 1417. اولین اثر جامع در شرح حال اصحاب رسول الله بر مبنای رأی شیعه امامیه است. وی در این کتاب 567 نفر از صحابه را در 26 باب به ترتیب حروف معجم ترجمه کرده است. او در این اثر کوشیده نظر علمای شیعی را نسبت به اصحاب رسول الله تبیین می‌کند.

 

تحقیق و تألیف کتاب بیش از 30 سال زمان برده است. تصحیح کتاب در «مرکز احیای آثار اسلامی» از سال 1385 شروع شد و هم اکنون با تحقیق و تصحیح جامع در سه مجلد تقدیم اهل تحقیق می‌شود.

 

چاپ اول این مجموعه کتاب در سه جلد و به قیمت 150000 تومان از سوی انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پاییز 1394 منتشر شده است.

 

جهت دانلود نرم‌افزار از فروشگاه الکترونیک نشر دیجیتال پژوهشگاه، اینجا و در برای دانلود از سایت کافه بازار، اینجا را کلیک کنند. /998/د102/ق 

منبع: انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

ارسال نظرات