۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۳۱۰۴۳۵

پنجاه و دومین ویژه‌نامه ساعت صفر در بازار نشر

خبرگزاری رسا ـ پنجاه و دومین شماره ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه جوانان از سوی مؤسسه آینده روشن منتشر شد.
ساعت صفر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 52 ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه دی‌ماه 1394 با مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر و روانه بازار شد.

 

در قسمتی از این ویژه‌نامه سخنی از مقام معظم رهبری آمده که به این شرح است: شما دیدید فتنه‌ای به وجود آمد، قدرت‌های غربی از آنها دفاع کردند، نتیجه چه شد؟ نتیجه این شد که در مقابل همه این اتحاد و اتفاق نامیمون، مردم عزیز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دی، در روز بیست و دوی بهمن، آن‌چنان عظمتی از خودشان نشان دادند که دنیا را خیره کرد.

 

در این شماره می‌خوانیم: «سخن سردبیر»، «روزنگار دی ماه»، «در کدام صف در جمعه ظهور»، «مهدویت در کلام اهل‌بیت علیهم‌السلام»، «سلام‌های یواشکی»، «9 دی فصل رویش انقلاب»، «انسان بصیر چه ویژگی‌های دارد؟» و «کتابت».

 

در بخشی از ویژه‌نامه با عنوان مهدویت در کلام اهل‌بیت علیهم‌السلام آمده است: «امام رضا علیه‌السلام می‌فرمایند: و بعد از امام حسن عسکری علیه‌السلام فرزندش حضرت حجت قائم، امام خواهد بود، آن کس که در دوران غیبتش مورد انتظار و در زمان ظهورش مورد اطاعت مؤمنان است. اگر از عمر دنیا جز یک روز باقی نمانده باشد، خدا همان روز را چنان طولانی کند که قیام فرماید و زمین را از عدالت پر کند، چنانکه از ستم پر شده باشد.

 

امام حسن مجتبی علیه‌السلام نیز می‌فرماید: هیچ یک از ما اهل‌بیت علیهم‌السلام نیست مگر آن‌که بیعتی از طاغوت زمانش را اجبارا بر عهده دارد. مگر حضرت قائم که عیسی بن مریم، روح‌الله پشت سر او نماز می‌گذارد. خداوند ولادت او را مخفی می‌دارد و شخص او را از دیدگان، غایب می‌گرداند، تا بیعت هیچکس را بر گردن نداشته باشد».

 

«نامیرا... پایان تردیدها»، «نافه»، «دختر شینا، اولین تجربه سینما و کتاب»، «بشارت نبی»، «آکوردی برای روح»، «لبخندهای شاد... لبخندهای تلخ» و «چقدر تلخ است ندیدنت» از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این ویژه‌نامه است.

 

در بخش پایانی ویژه‌نامه ساعت صفر نیز با موضوعاتی همچون «یمانی» «دلایل عقلی در اثبات موعود»، «بضاعت مزجات»، «او زنده است»، «اهمیت پژوهش در دین»، «الموسوعه الامام المهدی عجل‌الله تعالی فرجه» و «ندبه‌خوانی و حکایت آن‌که از دل برآید و بر دل نشیند» آشنا می‌شویم.

 

در بخشی از این ماهنامه با عنوان بضاعت مزجات ذیل موضوع برگی از صحیفه می‌خوانیم: « سلام بر تو ای درب ورودی به درگاه الهی که جز آن راهی برای رفتن نزد خدا نیست؛ سلام بر تو ای راه الهی که هر که جز آن بپیماید نابود و هلاک می‌شود؛ سلام بر تو ای حجاب دیرینه و پایدار الهی؛ سلام بر تو ای فرزند درخت طوبا و سدره‌المنتهی(برترین و بالاترین مکان در بهشت)؛ سلام بر تو ای نور خدا که هرگز خاموش نمی‌شود.

 

سلام بر تو ای حجت خدا که پنهان نمی‌شود؛ سلام بر تو ای زبان گویای الهی که مقصود او را بیان می‌کند؛ سلام بر تو ای روی الهی که در بین پشت‌های بندگانش جابجا شده؛ کسی که تو را شناخته است، آن‌چنان که تو خواستی شناخته شوی و خودت را برای او معرفی فرمودی. سلام کسی که برخی از صفات و ویژگی‌هایی را که تو شایسته آن بلکه بالاتر از آن هستی توصیف نموده است».

 

شماره پنجاه و دوم ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه دی‌ماه 1394 به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) در 48 صفحه و با قیمت 5200 تومان منتشر شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات