۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۳۱۰۱۵۱
مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه:

ارزش های انقلاب و دوران دفاع مقدس برای نسل جدید تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اهمیت تبیین ارزش های انقلاب برای نسل جوان، گفت: نسل جدید باید بدانند که کشور ما برای حراست از چه ارزش هایی هشت سال درگیر جنگی نابرابر بود.
ديدار با خانواده شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام رشید مرادی مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید علی اکبر مرادی اظهار داشت: دستاوردهای شهدا در دوران دفاع مقدس که حفظ و حراست از آرمان های انقلاب و اسلام بود بسیار ارزشمند و قابل توجه است.


وی افزود: این دستاورها باید برای نسل جدید به خوبی تبیین شود و نسل جوان که دوران دفاع مقدس را از نزدیک لمس نکرده اند با آرمان ها و اهداف دوران دفاع مقدس آشنا شوند، نسل جدید باید بدانند که به چه دلیل و برای حراست از چه ارزش هایی کشور ما هشت سال درگیر جنگی نابرابر و ناجوانمردانه شد.


حجت الاسلام مرادی ادامه داد: ارزش های دینی و انقلاب نیروی محرکه رزمندگان ایران بود، این نیروی محرکه موجب مقاومت ایران در مقابل ابرقدرت های جهان در دوران جنگ تحمیلی بود.


مشاور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه یادآور شد: شهدا از تقوا و ایمان بسیار قوی و بینشی عمیق در رابطه با پذیرش ولی فقیه برخوردار بودند.


وی بیان داشت: مهم ترین و ارزشمندترین کاری که در زمان حاضر می توان در جهت تحکیم انقلاب انجام داد زنده نگاه داشتن روحیه ولایت پذیری و آشنا ساختن نسل جوان با روحیه استکبارستیزی شهدای انقلاب و دفاع مقدس است.


حجت الاسلام مرادی در پایان حفظ انقلاب را مرهون رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان دانست و تأکید کرد: حفظ این انقلاب و تحکیم آموزه های آن اکنون بر عهده ما است و باید با تمام توان در این جهت گام بداریم.


حجت الاسلام محمد تقی صرفی پور استاد حوزه علمیه نیز در این دیدار عنوان داشت: شهدا با تمام توان در مقابل مستکبران زمان ایستادگی کردند و به تبعیت از سیدالشهدا (ع) زیر بار ذلت نرفتند.


استاد حوزه علمیه بیان داشت: امروز نیز کشور ایران در جبهه جنگ دیگری قرار دارد، دشمنان به دنبال فتنه انگیزی و اخلال در امور کشور هستند و اکنون نیز مردم باید به تبعیت از رزمندگان دوران دفاع مقدس با حفظ هوشیاری و شجاعت در مقابل فتنه ها ایستادگی کرده و سختی های این راه را با هدف اعتلای آرمان های انقلاب به جان بخرند.


حجت الاسلام صرفی پور ادامه داد: امروز کینه دشمنان عمیق تر و دو چندان شده و حربه های آن ها برای ضربه زدن به نظام و انقلاب تغییر یافته است، این جبهه جنگ نیز نیازمند حضور همه جانبه مردم در دور کردن فتنه های دشمنان است.


وی در پایان گفت: دشمنان اسلام گاه با تشکیل گروهک های تروریستی و گاه با اعدام علمایی چون آیت الله نمر سعی در سیاه نمایی و ایجاد تفرقه در جهان اسلام را دارند اما باید بدانند که مسلمانان جهان هوشیارانه در مقابل ظلم و ستم ایستادگی کرده و در این جنگ قطعا مستکبران شکست سختی خواهند خورد.


لازم به ذکر است شهید مرادی در سال 1365 به درجه رفیع شهادت نائل آمد./857/202/ب3

ارسال نظرات