۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۳۰۹۹۷۶
امام جمعه همدان:

شهادت آیت الله نمر جهان را تحت تأثیر قرار داده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن شهادت آیت الله نمر، گفت: شهادت آیت الله نمر جهان را تحت تأثیر قرار داده است.
آيت الله طه محمدي، امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه با اشاره به اقدامات رژیم آل سعود ابراز داشت: رژیم منحوس آل سعود با این اقدام پرده از چهره کریه خود برداشت و باطن خود را رسوا ساخت.

 

وی ادامه با اشاره به شخصیت والای آیت الله نمر گفت: این شهید بزرگوار عالمی شیعی و بیدار گر بود و شهادت مظلومانه او نه تنها دنیای اسلام بلکه جهان را تحت تأثیر قرار داده است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به مراتب والای شهید در نزد خداوند اشاره کرد و افزود: شهادت در راه خدا ارزش و اعتباری است که نصیب هر کس نمی شود و هر چه علم و معرفت بیشتر باشد بازتاب دنیوی بیشتری خواهد داشت.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اخلاص رمز ماندگاری است و بازتاب ارزش های الهی در دنیا به واسطه اخلاص گسترده و در نشئه آخرت گسترده تراست.

 

امام جمعه همدان شهادت آیت الله نمر را نتیجه شکست آل سعود در عراق و سوریه دانست و تأکید کرد: حضور روحانیت شیعه در صف اول جبهه های حق علیه باطل در سراسر جهان سبب حضور هر چه بیشتر مردم در مبارزه با ظالمان شده است.

 

وی با اشاره به رسوایی آل سعود در این فاجعه تصریح کرد: آل سعود به قدری نسبت به رسوایی خود بیمناکند و نسبت به اسلام و شیعه کینه ورزانه رفتار می کنند که ولیعهد این رژیم شخصا در شکنجه این شهید بزرگوار نقش داشته است.

 

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روایتی گفت: آه مظلوم در آسمان ها سیر می کند تابر سر ظالم فرود بیاید و ریشه او را نابود کند چنانچه دیدیم درباره صدام و هیتلر و سایر مستکبران عالم نیز این امر محقق شد.

 

گفتنی است، بعد از اقامه نماز جمعه خیل گسترده ای از اقشار مختلف مردم و نمازگزاران  شهر همدان طی راهپیمایی این عمل وقیحانه رژیم آل سعود را محکوم و نسبت به این رژیم  پلید اعلام انزجار کردند./979/201/ب1

ارسال نظرات