۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۳۰۹۷۵۷

آثار مؤسسه بوستان کتاب در خصوص حجاب و عفاف

خبرگزاری رسا ـ به بهانه 17 دی ماه، روز اجرای طرح ننگین استعماری کشف حجاب، مؤسسه بوستان کتاب، تاکنون ده‌ها اثر در موضوع زن و آزادی، حجاب و عفاف، چاپ و منتشر کرده است.
بوستان کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا ،مهدی محدثی،کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی موسسه بوستان کتاب، در آستانه 17 دی، سالروز ننگین کشف حجاب توسط رضا شاه پهلوی، در خصوص آثار مرتبط با حجاب و عفاف گفت: این موسسه در باره موضوع حضرت زهرا سلام الله  علیها و حجاب و عفاف، ده ها کتاب چاپ و منتشر کرده است که بسیاری از این کتاب ها، به چاپ های متعددی رسیده‌اند.

 

مهدی محدثی در خصوص موضوعات این کتاب ها گفت: موضوع تعدادی از این کتابها در باره شخصیت زن است و به معرفی الگوی کاملی برای یک زن مسلمان پرداخته، برخی دیگر، احکام مربوط به حجاب و حد و مرز ارتباط زن و مرد را واکاوی کرده و برخی دیگر نیز مسئله زن و آزادی را مورد بحث قرار داده اند. همچنین برخی از این کتاب ها با استناد به آیات قرآن و روایات رسیده از معصومین – علیهم السلام – پوشش و حجاب را از دیدگاه قرآن و روایات بررسی کرده اند.

 

وی در ادامه یادآور شد: نام تعدادی از این کتاب ها و مولفان آن ها عبارتند از:

 

احکام بانوان؛ تالیف محمد وحیدی / حجاب از دیدگاه قرآن و سنت؛ تالیف دکتر فهیمه فتاحی نژاد / حجاب چرا؟ ؛ تالیف امین کشوری / حجاب و عفاف؛ تالیف فاطمه عزلتی مقدم / زن از منظر اسلام؛ تالیف فاطمه جعفری / زن و آزادی؛ تالیف آیت الله سیدرضا صدر / صدفی برای مروارید ( بررسی کارکردهای حجاب )؛ تالیف روح الله حسینیان / فرشته باحجاب؛ تالیف امین کشوری / فقه و پوشش بانوان؛ تالیف دکتر علی اکبر کلانتری / گوهر عفاف ؛ تالیف سید حسین اسحاقی / منشور عفاف (تفسیر سوره نور)؛ تالیف آیت الله دکتر احمد بهشتی.

 

کتاب‌دوستان و علاقه‌مندان جهت تهیه و مطالعه این کتاب می‌توانند با شماره تلفن 7 ـ 37742155 ـ 025 تماس بگیرند یا به سایت www.bustaneketab.com مراجعه کرده؛ با خرید اینترنتی از تخفیف ویژه برخوردار گردند.

 

روز 17 دی ماه، سالروز اجرای طرح ننگین و استعماری کشف حجاب، توسط خاندان رضا شاه پهلوی است./998/د102/ق

منبع: بوستان کتاب

ارسال نظرات