۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۳۰۹۴۲۳

امام جمعه کاظمین آل سعود را فرعون زمان خواند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کاظمین با محکوم کردن اعدام شیخ نمر، آل سعود را فرعون زمان توصیف کرد.
شيخ جلال الدين صغير خطيب جمعه کاظمين

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ جلال الدین صغیر، امام جمعه کاظمین، طی پیامی به اعدام آیت الله شیخ باقر النمر واکنش نشان داد.


در این پیام آمده است: خداوند به همه ما به سبب شهادت علامه مظلوم و صابر شیخ نمر صبر عنایت کند. ما از خداوند تبارک و تعالی برای این عالم رحمت واسع و زندگی در بهشت را مسالت داریم.


امام جمعه کاظمین افزود: جنایت های آل سعود به عنوان فرعون زمان، مطمئنا بی پاسخ نمی ماند.


وی تصریح کرد: اگر آل سعود مقداری عقل، تدبیر، دور اندیشی و حتی مقداری از تاریخ آگاهی داشت هیچگاه دست به چنین جنایتی نمی زد. کدام دین و حکومتی، شخصی را به دلیل دیدگاه‎های دینی و سیاسی خود و پرده برداشتن از جنایت اقدام‎های تروریستی، ظالمانه و فاسد به قتل می رساند.


حجت الاسلام صغیر خاطرنشان کرد: مطمئن باشید که آل سعود و بقیه مجرمان این دوران و نوکرانشان هیچ گاه نمی توانند زمان مرگ کسی را بنویسند اگر چه خداوند ممکن است که آن را در دست بدترین، پست ترین و حقیر ترین افراد قرار دهد.


وی شهادت شیخ نمر را به اهالی احساء و قطیب و سایر مناطق حجاز تبریک و تسلیت گفت و اظهار داشت: امیداوریم که خون شهید نمر موجب همبستگی علما و جوامع اسلامی شود که دیگر شاهد چنین رویدادهای تاسف بار و جنایتکارانه‎ای نباشیم./994/ب902/د

ارسال نظرات