۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۳۰۹۳۶۷
مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان:

تبیین جایگاه اعتقادی حجاب مهمترین راهکار ترویج فرهنگ عفاف است

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام کاروند، تبیین جایگاه اعتقادی حجاب را مهمترین راهکار ترویج فرهنگ عفاف خواند و گفت: برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در کشور باید اهمیت جایگاه زن در اسلام به‌ عنوان یک موضوع اعتقادی مطرح و بررسی شود.
کاروند

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی کاروند 30آذر94 درمسئولان هیئات مذهبی بانوان شهر سرکان با بیان این مطلب گفت: جایگاه والای زن به گونه ای است که می طلبد این گوهر آفرینش در صدف حجاب قرار گیرد تا ارزش‌های انسانی‌اش محفوظ بماند.

 

وی با تأکید بر اینکه حجاب، خیمه عفاف بانوان است افزود: حجاب مانع ورود نگاه های شیطانی است و دختر عفیف و با حجاب در مراحل زندگی موفق تر است.

 

کاروند ادامه داد: انتخاب مردها در مورد زن های باحجاب بیشتر و متداوم تر است زیرا حجاب را حریم خصوصی خود می دانند و اینگونه احساس می‌شود که افراد بی حجاب هیچگونه حریمی را رعایت نمی کنند.

 

مدیر تبلیغات اسلامی تویسرکان با تأکید بر تبیین اهمیت ارزشی حجاب برای نسل جوان، خاطرنشان کرد: انسان در پناه محافظ، احساس آرامش بیشتری دارد و پوشش اسلامی نیز نگهبان زن است و به زن آرامش می‌بخشد.

 

گفتنی است، در این برنامه پرسش‌هایی پیرامون حجاب و عفاف  مطرح شد که به از سوی حجت‌الاسلام کاروند  پاسخ داده شد./1325/د102/ف2

 

منبع: روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات