۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۳۰۸۵۴۸
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رانندگان نقش اساسی در خدمت‌رسانی به جامعه دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش رانندگان در خدمت رسانی به جامعه و ارتقا امنیت و سلامت جاده‌ای، گفت: رانندگان نقش اساسی در خدمت رسانی به جامعه دارند.
 نماينده ولي فقيه ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر امروز، در مراسم تجلیل از راهداران و رانندگان نمونه استان لرستان گفت: حمل و نقل از اساسی ترین زیرساخت های توسعه استان است.


وی با تأکید بر این که باید به حمل و نقل به عنوان اساسی ترین زیرساخت توسعه استان اهمیت داده شود، افزود: یک جایگاه ترمینال مسافر و بار مناسب و در شأن مردم استان به زودی ایجاد شود.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ایجاد یک جایگاه ترمینال مسافر و بار مناسب را در لرستان از ضروریات استان بیان کرد و گفت: متولیان امر باید در برنامه های خویش اولویت بندی داشته باشند.


وی با بیان این که اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل لرستان مطلوب بوده است، اظهار داشت: امروز این اقدامات از شرایط مطلوب فاصله دارد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر این که باید نسبت به ایجاد یک ترمینال مسافربری اقدام شود، عنوان کرد: حمل و نقل عمومی در استان باید تقویت شود.


وی با بیان این که سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل موجب ارتقا سلامت و امنیت جاده ای می شود، ادامه داد: با ارتقا وضعیت جاده ها از افزایش تلفات جانی و خسارات در محورهای ارتباطی جلوگیری می شود.


امام جمعه خرم آباد با اشاره به وجود مشکلات حوزه حمل و نقل کالا در لرستان بین داشت: عدم فعالیت شبکه ای و نبود ارتباطات مناسب در این بخش از عوامل وجود مشکل در این زمینه است.


وی در ادامه با قدردانی از عوامل راهداری و پلیس راه لرستان ادامه داد: برطرف شدن مشکلات حوزه حمل و نقل نیازمند برنامه ریزی جدی است که باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای راننده در دوران دفاع مقدس عنوان داشت: شهدای راننده دوران دفاع مقدس الگوی امروز رانندگان هستند.


وی یادآور شد: رانندگان دوران جنگ تحمیلی برای رساندن تجهیزات و پشتیبانی در پشت جبهه درنگ نکردند و همواره نقش پر رنگی در دوران دفاع مقدس داشتند.


نماینده ولی فقیه در لرستان رانندگان را منشأ خدمات و برکات بسیار در جامعه دانست و اظهار داشت: درخواست ها و مشکلات رانندگان و راهداران باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد./9459/202/ب2

ارسال نظرات