۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۳۰۸۱۵۴

شهادت 125 فلسطینی از جمله 25 کودک از آغاز انتفاضه قدس

خبرگزاری رسا ـ وزارت بهداشت فلسطین در رام الله اعلام کرد که از آغاز انتفاضه مبارک قدس تا این لحظه 125 فلسطینی از جمله 25 کودک و 6 زن به شهادت رسیده و 14 هزار و 740 نفر هم زخمی شده اند.
شهيد فلسطيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، وزارت بهداشت فلسطین امروز در بیانیه ای تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه تاکنون 125 فلسطینی را به شهادت رسانده اند که 105 نفر از آن ها در نوار غزه، یک نفر در النقب اشغالی و 19 نفر هم در نوار غزه شهید شده اند.

 

همچنین در این بیانیه آمده است که تاکنون 25 کودک به شهادت رسیده و 562 کودک دیگر هم زخمی شده اند که 333 نفر از آنان هدف گلوله جنگی و 149 نفر هم به هدف گلوله ساچمه ای قرار گرفته اند و 53 نفر دیگر هم در نتیجه حملات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست دچار شکستگی اعضای بدن شده اند. مابقی مجروحان بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار خفگی شده اند.

 

گفتنی است که روز گذشته 3 فلسطینی دیگر به شهادت رسیدند که 2 نفر از آن ها پس از اجرای عملیات مقاومتی در شمال قدس به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسیده و یک دختر جوان هم که در درگیری های ماه گذشته زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده شهید شد./994/ب102/د

ارسال نظرات