۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۳۰۷۸۰۶
سخنگوی گردان‎های جنبش مقاومت اسلامی فلسطین:

مقاومت تا آزادی فلسطین ادامه خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تصریح کرد که قسام به مقاومت تا آزادی سراسر سرزمین مقدس فلسطین ادامه خواهد داد.
ابو عبيده سخنگوي حماس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، ابو عبیده، سخنگوی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" امروز در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در سایت توییتر به مناسبت بست و هشتمین سالروز تاسیس حماس ضمن اشاره به اینکه کسی حق چشم پوشی از اصول و آرمان های ملی فلسطین را ندارد، تصریح کرد که قسام به مقاومت تا آزادی سراسر سرزمین مقدس فلسطین ادامه خواهد داد.

 

وی  اظهار داشت: سلاح ما که با خون هزاران شهید رنگین شده است، عامل پیروزی و زبان سخن ما با دشمن صهیونیستی خواهد بود و ما هرگز سلاح خود علیه اشغالگران را بر زمین نخواهیم گذاشت.

 

وی ضمن تمجید از ثبات و پایداری قهرمانانه فلسطینیان در قدس، کرانه باختری، نوار غزه و دیگر مناطق، تصریح کرد: ما با خدا عهد می بندیم و به شما قول می دهیم که همیشه در میدان دفاع از سرزمین، ملت و مقدسات خویش حاضر باشیم.

 

ابوعبیده خاطر نشان کرد که هدف از تاسیس حماس و قسام زوال و نابودی دشمن صهیونیستی، برچیدن کامل اشغالگری از سرزمین فلسطین و تولد سپیده دمی نو برای امت اسلام است.

 

سخنگوی گردان های قسام تصریح کرد: کسی حق مذاکره بر سر اصول ملی فلسطین را ندارد، هدف ما آزاد سازی فلسطین، راه ما مقاومت، پایتخت ما قدس شریف، قبله گاه ما مسجد الاقصی و بازگشت آوارگان و آزادی اسرا در راس اولویت های ما قرار دارد.

 

ابوعبیده در سالروز تاسیس حماس بار دیگر تاکید کرد که مقاومت و رویارویی با اشغالگران صهیونیست تنها راهکار و گزینه برای رهایی از چنگال اشغال صهیونیست ها است./994/ب102/د

ارسال نظرات