۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۳۰۷۳۷۸

ماهنامه انتظار نوجوان در گام صد و هجدهم

خبرگزاری رسا ـ صد و هجدهمین شماره ماهنامه انتظار نوجوان به همت مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر شد.
انتظار نوجوان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 118 ماهنامه فرهنگی انتظار نوجوان ویژه آذر‌ماه 1394 به همت مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) و به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی چاپ و روانه بازار شد.

 

در قسمتی از این ماهنامه سخنی از مقام معظم رهبری آمده که به این شرح است: مهدی موعود عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف مظهر رحمت، قدرت و مظهر عدل الهی است.

 

در این ماهنامه می‌خوانیم: «یادگار خدا در زمین»، «روز شکرگزاری»، «پیامک‌ مهدوی»، «اخبار»، «چه چیزی برای بخشیدن داری؟»، «حاج آقا اجازه»، «قصه‌های ماه»، «نوجوان منتظر»، «ماجرایی که شروع شد» و «الفبا: زنان عصر ظهور».

 

در بخشی از ماهنامه با عنوان روز شکرگزاری آمده است: «کی باشد که تو ما را ببینی و ما تو را ببینیم در حالی که پرچم ظفر و پیروزی را برافراشته‌ای؟ آیا آن رز خواهد آمد که ما گرداگرد تو حلقه زده، تو پیشوای مردم شده در حالی که زمین را پر از عدل و داد کرده‌ای؟ دشمنانت را( که دشمنان حق‌اند) خواری چشانده، گردن‌کشان و منکران حق را نابود کرده و ریشه بیدادگران را از بیخ برکنده باشی؟ و همه ما(از سر شوق و شادی و سپاس و شکرگزاری) می‌گوییم: ستایش خدایی را سزاست که پروردگار جهانیان است.

 

هر گوشه جهان را که بنگری سایه‌ای از ظلم و ستم بر آن افتاده است، مظلومان چوب مسلمانی‌شان را می‌خورند و تنها گناهشان همین مهر اسلام است. اما دل همه‌مان به فردای آمدنتان خوش است آقاجان... آن روز که ملائکه، زمین را نورباران کنند به شکرانه قدم‌های گل نرگس و ندای (انا المهدی‌)تان جان بخشد به تن مرده هستی!

 

خواهی آمد... طعنه‌زن‌ها خواهند فهمید که ما نیز صاحب داریم و مولایی که دادمان را بستاند! صورت‌های سیاه از ظلمشان را به خاک خواهی کشاند و پرچم پیروزی حق علیه باطل بر فراز آسمان‌ها برافراشته خواهد گشت».

 

در بخش دیگری از این ماهنامه موضوعاتی همچون «شکرستان»، «همراه تا کربلا»، «ثانیه‌های تا همیشه»، «سرمشق‌ها»، «ظهر موعود»، «محک عشق»، «حاج آقای جاده‌ها» و «نهم ربیع با طعم تشیع لندنی» آمده است.

 

در بخش دیگری از این ماهنامه با عنوان شکرستان ذیل موضوع بر سر سفره کریم اهل‌بیت علیهم‌السلام می‌خوانیم: در روایت است که امام حسن علیه‌السلام طعام میل می‌کرد و سگی پیش روی او بود و هر زمانی که آن جناب لقمه‌ای بر خود برمی‌داشت مثل آن را نیز برای آن سگ می‌انداخت.

 

کسی گفت: یابن رسول‌الله آیا اجازه می‌دهی که این سگ را از اینجا دور کنم؟ حضرت فرمود: بگذار باشد که من از خداوند عزوجل خجالت می‌کشم که صاحب روحی به من نگاه کند و من چیزی بخورم و به او نخورانم.

 

در بخش پایانی ماهنامه نیز موضوعاتی همچون «دعایی که سند خورده برای انسان‌سازی»، «یلدای انتظار»، «شگفتی‌های آفرینش»، «رخصت: باید یک تکان به خودت بدهی»، «المپیاد دانش‌آموزی نانو» و «عکس‌نوشت» به چشم می‌خورد.

 

صد و هجدهمین شماره ماهنامه انتظار نوجوان ویژه آذر‌ماه 1394 از سوی مؤسسه آینده روشن (پژوهشکده مهدویت) به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی در 48 صفحه و با قیمت 5000 تومان منتشر و روانه بازار شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات