۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۳۰۵۹۷۷
یکی از علمای لبنان:

حزب الله و ارتش اقدامات تکفیری‌ها را به دقت رصد کنند

خبرگزاری رسا ـ عالم اهل سنت عراق با تبریک آزادی زندانیان گروگان گرفته شده از سوی جبهة النصرة نسبت به اقدامات بعدی این گروهک تروریستی هشدار داد.
صهيب حبلي از علماي اهل تسنن

 

به گزارش خبرگزاری رسا صهیب حبلی از علمای اهل تسنن لبنان با تشکر از تلاش‌های عباس ابراهیم مدیرکل امنیت ملی لبنان در آزادسازی گروگان‌های زندانی جبهه مقاومت که در دستان گروهک تروریستی جبهة النصرة اسیر بودند، بر لزوم آزادسازی هرچه سریعتر سایر اسرای دربند گروهک تفکیری داعش تاکید کرد.


حبلی با تحیت به ارواح شهدای مقاومت، از زحمت‌های نظامیان حاضر در این عملیات که با تحمل مشقت و سختی‌های فراوان سربلند از این میدان بیرون آمدند، نسبت به آزادی سایر نظامیان گروگان گرفته شده از سوی داعش در روزهای آتی ابراز امیدواری کرد.


وی با اشاره به شروط مقرّر شده از سوی طرفین در آزادسازی گروگان‌ها خاطر نشان کرد: شرط‌هایی که از سوی گروهک تروریستی جبهة النصرة برای آزادسازی گروگان‌ها مقرّر شده است، نباید به ابزاری برای تهدید و یا اسارت اهالی عرسال شود.


این عالم اهل تسنن لبنان ادامه داد: حزب الله و ارتش لبنان نسبت به پناهگاه‌های آوارگان نیز تدابیر لازم را اتخاذ کنند تا این مکان به بستری مناسب برای عناصر تکفیری در جهت ایجاد آشوب و نا امنی در لبنان نشود.

 

در عملیات تبادل اسرا میان لبنان و جبهة النصرة 18 تن از گروگان‌های نظامی لبنان پس از یکسال و نیم تحمل اسارت به آغوش مردم بازگشتند./981/ب901/ک

ارسال نظرات