۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۳۰۴۵۲۳
نماینده طلاب اصفهان:

حفظ دستاوردهای انقلاب مستلزم تفکر بسیجی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام سلطانی رنانی با اشاره به ضرورت حفظ دستاورد‌های شهدا گفت: برای حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام باید تفکر بسیجی داشته باشیم و در پرتوی نظام اسلامی از دستاوردهای به دست آمده محافظت کنیم.
هفته بسيج

حجت الاسلام محمد صادق سلطانی رنانی، نماینده طلاب اصفهان در مجمع نمایندگان حوزه علمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان اینکه اصل دفاع برای کشور و ملت ما یک اصل مشروع و مطلوب است، گفت: لازمه دفاع حضور در صحنه است باید ابتدا اهداف انقلاب خوب شناخته شوند تا بشود در حراست از امور موفق شد این باور که در عقاید به وجود بیاید همه نسبت به اهمیت، صیانت از نظام اسلامی و دست آورد های آن احساس وظیفه وتکلیف می‏کنند.

 

حجت الاسلام سلطانی رنانی افزود: انقلاب اسلامی، استقلال و خود باوری و آنچه در پرتوی این نظام بدست آمد یک دستاورد با ارزش است و باید خیلی از این دستاورد مراقبت کرد و آن را در این عرصه از دست دشمنان حفظ کرد.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب زمانی که تهاجم فرهنگی را هشدار دادند و تأکید داشتن بر این موضوع، ضرورت این امر این است که در رابطه با صیانت از نظام و ارزش های بدست آمده مراقبت ویژه ای شود و حضور در صحنه ها و میدان‏ها از جمله در صحنه ی بسیج و مدیریت بسیج و بسیجی همیشه وجود داشته باشد.

 

نماینده طلاب اصفهان در مجمع نمایندگان ادامه داد: لازمه این کار هم این است که اکتفا نشود به بسیجی بودن و بسیج اداری آنچه که مهمتر است این است که ما تفکر بسیجی داشته باشیم و اگر تفکر بسیجی داشته باشد و مراقبت شود دیگر لباس و یونیفرم بسیج پوشیدن لازم نیست.

 

حجت الاسلام سلطانی رنانی بیان کرد: اصل نظام دستاوردهای آن حمایت از ولایت همراهی با ولایت مواردی هستند که به ما کمک می کنند که ما از خودمون صانت کنیم و خودمان را حفظ کنیم.

 

 پشت کردن به دستاورد های شهیدان عواقب وخسارت جبران ناپذیری برای ملت و نسل آینده دارد

نماینده طلاب اصفهان در مجمع نمایندگان حوزه علمیه خاطر نشان کرد: اگر کشوری مثل کشور ما که هشت سال یا بیشتر درگیر یک جنگ تمام عیار و همه جانبه ای بوده و بخشی از سرمایه های اصلی که نیروی انسانی و جوانان بودند حسب ظاهر از دست داده ولی در اصل شهید شدند و به فوض اعلاء رسیدند، اگر یک ملتی بعداز مدتی یاد نام وخاطره این شهیدان را به فراموشی بسپارند در حقیقت پشت کردن با آن دستاوردهای است که جوانها جانشان را به خطر آن دادند و عواقب این کار می‏تواند خسارت جبران ناپذیری را به آن ملت و نسل آن بزند.

 

حجت الاسلام سلطانی رنانی گفت: در همه عرصه ها مخصوصا درعرصه دفاع مقدس بهترین و با انگیزه ترین جوانان حضور پیدا کردند و بخش عمده آنها ایثارگر و جانباز شدند و بخشی به فیض شهادت رسیدند تکلیف بر ذمه بازماندگان این است که در مسیر شهدا گام بردارند و این مسیر رادنبال کنند.

 

وی در پایان بیان کرد: در یک کلام اگر از شهدا غفلت کنیم، شرمساری و خاری برای ملتمان ایجاد کردیم و از طرف دیگر مدیونشان هستیم، بنابراین باید در دو عرصه صیانت از راه آنها و هم مراقبت ویژه از دستاورد‏های آنها که جان خود را در ‏قبال این دستاوردهای باارزش داده‏اند تلاش فراوان شود./875/ت302/ف2

ارسال نظرات