۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۳۰۴۳۰۸

برگزاری همایش حمایت از صلح جهانی از سوی سازمان های اسلامی آمریکا

خبرگزاری رسا ـ با توجه به بالا گرفتن مخالفت ها با ورود پناهجویان سوری به آمریکا و نیز افزایش هراس همگانی بین مردم آمریکا، سازمان های دینی این کشور همایشی را در سن آنتونیو تگزاس برگزار کردند.
سازمان روابط اسلام و آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روز یکشنبه در سن آنتونیو تگزاس پیروان ادیان مختلف از جمله اسلام برای ادای احترام به قربانیان حملات تروریستی و نیز بحث در مورد مساله پناهجویان گرد هم آمدند.

 

آنتونی بلسی یکی از مسیحیان شرکت کننده در این مراسم گفت: کشور آمریکا همیشه همه نوع از مردم را در خود پذیرفته است و حالا نیز نباید به دلیل اشتباهات عده ای مجنون (داعش) شیوه پذیرش پناهجو در آمریکا تغییر کند.

 

خانم فاطیما ارصلان از مسلمانان سن آنتونیو نیز با دشوار خواندن مواجهه دنیا با عملیات تروریستی گفت: بعد از وقوع هر حمله تروریستی دعا می کنیم که به نام اسلام تمام نشود. اما متاسفانه هر بار متوجه می شویم که عده ای به نام اسلام این عملیات را انجام می دهند.

 

دیانا پرز، از دیگر مسیحیان شرکت کننده در این مراسم گفت: در این جلسه مردمی از ادیان و نژادهای مختلف، برای برقراری صلح به دعا و نیایش می پردازند.

 

وی با اشاره به مخالفت برخی آمریکایی‌ها از ورود پناهجویان سوریه‌ای به کشورشان خاطر نشان کرد: چرا باید مردم مسلمان سوریه که همه زندگی خود را از دست داده اند با تروریست ها که خود را به ظاهر مسلمان می نامند یکی دانست؟

 

شایان ذکر است که بعد از مخالفت های گسترده از سوی مقامات آمریکا با ورود پناهجویان سوریه به این کشور عده ای از این سیاست انتقاد کرده و خواستار پذیرش این پناهجویان شدند.

 

همچنین باید افزود که این همایش از سوی سازمان های مختلف دینی و مذهبی آمریکا از جمله سازمان روابط اسلام و آمریکا برگزار شد./847/ب902/د

ارسال نظرات