۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۳۰۳۹۱۷

ویژه‌نامه ساعت صفر در ایستگاه پنجاهم

خبرگزاری رسا ـ پنجاهمین شماره ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه جوانان از سوی مؤسسه آینده روشن منتشر شد.
ساعت صفر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماره 50 ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه آبان‌ماه 1394 با مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) منتشر و روانه بازار شد.

 

در قسمتی از این ویژه‌نامه سخنی از مقام معظم رهبری آمده که به این شرح است: برخی کارها است که پرداختن به آنها، مردم را به خدا و دین نزدیک می‌کند. یکی از آن کارها، همین عزاداری‌های سنتی است که باعث تقرب بیشتر مردم به دین می‌شود. این‌که امام فرمودند «عزاداری سنتی بکنید» به خاطر همین تقریب است.

 

در این شماره می‌خوانیم: «سخن سردبیر»، «روزنگار آبان»، «پله پله تا عشق»، «در عصر عاشورا او خواهد آمد...»، «اصل مطلب، دور نیست»، «یک قطره...»، «یا لثارات الحسین» و «عَلَم‌ها».

 

در ذیل موضوعی با عنوان یالثارات الحسین علیه‌السلام، آمده است: « سلام بر حسین که جانش را تقدیم نمود، سلام بر آن کسی که محل اجابت دعا در زیر بارگاه اوست، سلام بر آن کسی که میکائیل در گهواره با او تکلم می‌نمود.

 

اهداف نهضت عاشورا و قیام امام مهدی عجل‌الله تعالی فرجه یکسان است، بذرها و نهال‌های جوانه‌زده در جریان قیام کربلا به هنگام ظهور به بار خواهد نشست و به برکت آن ، جهان پر از عدل و داد خواهد شد و تمام اهداف انبیای الهی از آدم تا خاتم تحقق خواهد یافت و بشر طعم امنیت و سعادت را خواهد چشید».

 

«گاهی چقدر زود دیر می‌شود»، «نافه»، «آکوردی برای روح»، «بضاعت مزجات»، «امام فیس‌بوکی یا فرزند امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه»، «تضاد شاخصه‌های حکومت مهدوی و نظام استکبار» و «قاب انتظار» از دیگر موضوعات مطرح‌شده در این ویژه‌نامه است.

 

در ذیل بخشی از این ماهنامه با عنوان بضاعت مزجات ذیل موضوع برگی از صحیفه می‌خوانیم: «خداوندا؛ از تو درخواست می‌کنم به حق ولی و حجتت، صاحی زمان عجل‌الله تعالی فرجه، این‌که به واسطه آن حضرت، مرا در همه کارهایم یاری رسانی و به وسیله او مرا از شر طغیانگر و ستمگر و آزاررسانی در امان بداری و کمکم کنی.

 

به راستی که ناتوان گشته و جانم به لب رسیده است و از هر دشمن و (غم و اندوهی) و مشکلات و قرضی، کفایت کنی مرا و فرزندانم و هم اهل و برادرانم را، و هر کس کار او به من مربوط می‌شود و نیز خاصّان مرا، این دعا را بپذیر ای پروردگار جهانیان».

 

در بخش پایانی ویژه‌نامه ساعت صفر نیز با موضوعاتی همچون «مثل شب پیامبری موسی علیه‌السلام» «ویژگی‌های امام علیه‌السلام»، «مهدویت در کلام ائمه معصوم علیه‌السلام»، «امام مهدی عجل‌الله تعالی فرجه، موعود موجود»، «علامه جعفری، انسان‌شناس ژرف‌اندیش» و «بررسی سندی و محتوایی زیارت ناحیه مقدسه» آشنا می‌شویم.

 

شماره پنجاهم ویژه‌نامه ساعت صفر ویژه آبان‌ماه 1394 به مدیرمسؤولی سید مسعود پورسیدآقایی از سوی مؤسسه آینده روشن(پژوهشکده مهدویت) در 48 صفحه و با قیمت 5200 تومان منتشر شده است./907/پ202/ق

ارسال نظرات