۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۳۰۳۴۷۱

تیزر سینمایی کتاب «دختر شینا» رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ تیزر سینمایی کتاب «دختر شینا» در نشستی با عنوان «تجربه جدید از همراهی کتاب و سینما» در پردیس سینما آزادی رونمایی می‌شود.
تيزر سينمايي کتاب «دختر شينا»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست «تجربه جدید از همراهی کتاب و سینما» با رونمایی از تیزر سینمایی کتاب «دختر شینا» به کارگردانی محمدباقر مفیدی‌کیا شنبه 30 آبان‌ماه، ساعت 10 در سالن شهر هفتم پردیس سینما آزادی برگزار می‌شود.

 

در این اثر، که نخستین تیزر سینمایی برای معرفی یک کتاب است، بازیگرانی همچون الیکا عبدالرزاقی و امین زندگانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

الیکا عبدالرزاقی با بیان اینکه کتاب «دختر شینا» کتاب بسیار ساده‌‌ای است، می گوید: در ابتدای مواجه شدن با کتاب، با توجه به اینکه کتاب بسیار می‌خوانم با ادبیاتی که این کتاب نوشته شده به نظرم رسید از یک فرد 10 ساله تا یک بزرگسال با آن می‌تواند ارتباط برقرار کند.

 

وی می افزاید: در ابتدای مطالعه این کتاب، شیوه نوشتار آن را به عنوان نقطه ضعف آن پنداشتم اما در ادامه متوجه شدم که این کتاب روایت خاطرات است و قرار نیست درگیر سبک نوشتار و تکنیک‌ شویم و از اینجا بود که به عقب بازگشتم و گارد خود را باز کردم و دوباره شروع به خواندن کتاب کردم.

 

کتاب «دختر شینا» خاطرات قدم‌خیر محمدی، همسر سردار شهید حاج‌ ستار ابراهیمی است که توسط بهناز ضرابی‌زاده نگارش شده و به‌همت انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است.

 

این کتاب روایت زندگی یک همسر شهید و مشکلاتی‌ است که او در جنگ با آن روبه‌رو بوده است. این کتاب یکی از هزاران ناگفته‌های همسران شهدا از روزهای انقلاب و جنگ تحمیلی در شهرستان‌هاست.

 

در آذر ماه 1392، رهبر معظم انقلاب اسلامی این کتاب را با دقت مطالعه فرموده ، در دیداری با نویسنده فرمودند که کتاب خوبی است و نویسنده به جزئیات توجه بسیاری کرده و داستان زیبایی دارد./998/د102/ق 

منبع: انتشارات سوره مهر 

ارسال نظرات