۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۳۰۳۲۵۸
با حضور قاریان بین المللی؛

محفل انس با قرآن در دانشگاه امام رضا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی و اساتید و دانشجویان دانشگاه مشهد و خانواده قاری شهید منا محسن حسنی کارگر در دانشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.
قران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محفل انس با قرآن امشب با حضور قاریان بین المللی و اساتید و دانشجویان دانشگاه مشهد و خانواده قاری شهید منا محسن حسنی کارگر در دانشگاه امام رضا (ع) برگزار شد.

 

علی رضا نصیری، مدیر امور فرهنگی دانشگاه امام رضا (ع) در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به برنامه های این دانشگاه در هفته قرآن و دانشگاه اشاره و اظهار کرد: دانشگاه در این هفته (18 تا 24 آبان) برنامه های متنوعی را تدارک دیده است از جمله طرح آینه آیه ها که مسابقه قرآنی برای دانشجویان بود.

 

وی خاطرنشان کرد: ارسال روزانه یک پیامک قرآنی برای دانشجویان، فضاسازی محیطی برای آشنایی دانشجویان با قرآن و نصب پوستر و بنر و تابلوهای مربوط به تفسیر و معانی قرآنی در دانشگاه از جمله این برنامه ها در هفته قرآن و دانشگاه بود.

 

نصیری به برگزاری حلقه های معرفت در هفته قرآن و عترت در این دانشگاه اشاره و بیان داشت: با استفاده از اساتید حوزه و دانشگاه مباحث اعتقادی، دینی، معنوی و سبک زندگی در این هفته برای دانشجویان در سلسله جلسات حلقه های معرفت برای دانشجویان تبیین شد.

 

مدیر امور فرهنگی دانشگاه امام رضا (ع) برگزاری دوره های آموزشی قرآنی برای دانشجویان این دانشگاه را از برنامه های آینده این دانشگاه عنوان و تصریح کرد: همزمان با هفته قرآن و دانشگاه ثبت نام دوره های اموزشی قرائت، تفسیر، تجوید و تدبر در قرآن آغاز شد که این دوره های آموزشی به صورت کوتاه مدت برای علاقه مندان برگزار می شود.

 

وی افزود: 4 جلسه تخصصی برای اساتید دانشگاه در خصوص تفسیر قرآن با بهرمندی از استاد خامه گر هر دوشنبه برگزار خواهد شد.

 

نصیری خاطرنشان کرد: همزمان با هفته قرآن و دانشگاه بلیت فیلم محمد رسول الله با 50 درصد تخفیف در اختیار دانشجویان قرار گرفت و همچنین برگزاری اردو فرهنگی دو روزه برای دانشجویان به طبس نیز از جمله برنامه های فرهنگی این دانشگاه است./1310/202/ب1

ارسال نظرات