۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۳۰۳۱۲۳
جهاد اسلامی:

جنبش اسلامی فلسطین برای فعالیت نیازی به اجازه تل‌آویو ندارد

خبرگزاری رسا ـ جهاد اسلامی در واکنش به اقدام تل‌آویو که جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را جنبشی غیرقانونی اعلام کرد، گفت: جنبش اسلامی از میان ملت فلسطین برخاسته و برای فعالیت نیازی به اجازه کسی ندارد.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به اقدام رژیم صهیونیستی که جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی 1948 را جنبشی غیرقانونی اعلام کرد، گفت جنبش اسلامی فلسطین بخش اصیلی از ملت فلسطین و صاحب این سرزمین است و رژیم اشغالگر یک رژیم است که به زودی از بین خواهد رفت.

 

جهاد اسلامی افزود: این تصمیم حکومت تروریستی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، تصمیمی باطل و در راستای تلاش‌ها برای سرکوب، تعقیب و هدف قرار دادند مستمر ملت ماست.

 

جهاد اسلامی در ادامه درباره اینکه تصمیم مذکور مقدمه‌ای برای توسیع دایره تروریسم اسرائیلی در حق ملت فلسطین شود، هشدار داد.

 

رژیم صهیونیستی امروز فعالیت شاخه شمالی «جنبش اسلامی» را داخل «خط سبز» ممنوع کرد.رسانه‌های فسلطینی اعلام کردند رژیم صهیونیستی،جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی 48 را غیرقانونی اعلام و دستور توقیف اعمال و دارایی‌های آن را صادر کرد.

 

نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته به دفترهای این رژیم و 17 سازمان وابسته به آن در اراضی اشغالی 48 یورش بردند و وسایل داخل آن را مصادره کردند./994/ب102/د

ارسال نظرات