۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۳۰۲۵۹۷
مدیر شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی:

«مَن قَتَلَ نَفْسًا .. فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا» پیام قرآن است

خبرگزاری رسا ـ اسلام، قتل و خشونت و گرفتن زندگی را نمی‌آموزد و پیام قرآن این است که «مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا».
شوراي اسلامي امريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، «سعد محمد»، عضو هیئت مدیره شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی دیروز، 23 آبان‌ماه، به تشریح مغایرت ماهیت و اقدامات گروه تروریستی داعش با اصول اسلامی پرداخت.

 

وی گفت: آن‌ها ضداسلام، ضدانسان و ضدزندگی هستند. این موجودات نماینده اسلام و نماینده ما مسلمانان نیستند.

 

سعد محمد که مدت بیست سال است مسلمان شده، گفت: اسلام دین نابود شمردن بشر نیست.


«نهاد عوض»، بنیانگذار و مدیر اجرایی شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی نیز در یک کنفرانس خبری در شهر واشنگتن آمریکا، اقدامات گروه تروریستی داعش را محکوم کرد.

 

عوض در سخنان خود اقدامات این گروه تروریستی را غیرانسانی و کاملا مغایر با اصول اسلام خواند.

 

او گفت: ما حمله شنیع و نفرت‌انگیز داعش به مردم را محکوم می‌کنیم و معتقدیم که پاسخ ما به این تروریست‌ها باید سریع، روشمند و اصولی باشد.

 

عوض ادامه داد: آن‌ها اسلامی نیستند. آن‌ها را جهادی نخوانیم. آن‌ها هیچ ارتباطی با جهاد ندارد. جهاد در اسلام معنای دیگری دارد. آن‌ها قاتلانی بی‌رحم هستند و هیچ مشروعیتی ندارند.

 

این کنفرانس خبری در نتیجه حوادث تروریستی اخیر در پاریس و بیروت که تروریست‌های داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفتند، برگزار شد./982/ب101/د

منبع: ایکنا

ارسال نظرات