۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۳۰۲۵۸۹
یکی از علمای هند:

حمایت سوریه از فلسطین عامل هجمه علیه این کشور است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس و تحلیل گر هندی با بیان اینکه مقابله با تروریست های تکفیری باید از محورهای اصلی مذاکرات صلح سوریه باشد،خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشورهای منطقه و فرا منطقه ای به حمایت خود از تروریست ها ادامه دهند ، دستیابی به صلح در سوریه دشوار به نظر می رسد.
انورحسين شرف الدين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، انورحسین شرف الدین از محققان و علمای «کارگیل» درشمال هندوستان روزشنبه درگفت وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: مهمترین مشکل سوریه فعالیت تروریست ها و گروههای تکفیری دراین کشور است و باید به این کشور برای مقابله با این گروه ها کمک کرد.


وی برگزاری مذاکرات صلح سوریه در«وین» را گام مثبتی برای حل صلح آمیز مشکل سوریه دانست و تصریح کرد: باید کشورهای شرکت کننده از تحمیل شرایط خود به سوریه خودداری کنند و زمینه تصمیم گیری مردم این کشور در سرنوشت کشورشان را فراهم کنند.


این کارشناس گفت: دولت سوریه به علت پشتیبانی ازمقاومت مردم فلسطین مورد حمله آمریکا، رژیم اشغالگر و تروریست ها قرار گرفته است.


وی در ادامه تکفیری های داعش والقاعده که علیه مردم سوریه وعراق می جنگند را دست پرورده عربستان و وهابیت دانست و خاطرنشان کرد: عربستان، آمریکا و «رژیم صهیونیستی» از حامیان و تشکیل دهندگان اصلی تروریست ها در منطقه هستند.


«اشرف الدین» گفت که این کشورها با ایجاد جنگ فرقه ای و ناامن کردن منطقه درصدد دستیابی به اهداف شوم خود و تقویت رژیم صهیونیستی هستند.


وی بااشاره به جنایات عربستان در یمن خاطرنشان کرد: تلخ ترین طنز تاریخ این است که کشور دیکتاتوری عربستان برای حمایت از دموکراسی به یمن حمله کند.


این محقق هندی با محکوم کردن سکوت سازمان ملل درمقابل جنایات عربستان در یمن خاطرنشان کرد سکوت این سازمان در قبال کشتار کودکان، زنان و افراد بیگناه لکه ننگی برای این سازمان محسوب می شود.


وی افزود: اقدامات این سازمان بیشتر در راستای حمایت از ظالم و استکبار جهانی است وافراد آزاده جهان هیچ توقعی ازاین سازمان ندارند.


این کارشناس هندی گفت که ملت ها باید با وارد کردن فشار به سازمان های مختلف آنها را مجبور کنند که در مقابل این جنایات ساکت نباشد./988/ب102/د

ارسال نظرات