۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۳۰۲۴۱۰
امام جمعه شبستر:

دشمن از رهگذر نفوذ به دنبال استحاله نظام است/ آمریکا می خواهد حرکت انقلاب را درجهان کند کند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به خطر نفوذ دشمن، گفت: آمریکا تلاش دارد تا از رهگذر نفوذ، انقلاب را استحاله و حرکت آن را کند کند.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت الاسلام علی محمدزاده امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع رؤسای دانشگاه های کشور، اظهار داشت: حرکت علمی کشور کماکان باید سریع و رو به جلو باشد.


وی با بیان این‌که از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی ایران طرح ریزی و ایجاد تمدنی بزرگ، نوین و اسلامی است، خاطرنشان کرد: مراکز علمی و فرهنگی از جمله مدارس و دانشگاه ها  باید تلاش کنند و با جهاد تمدن نوین اسلامی را طرح ریزی و تحقق بخشند.


امام جمعه شبستر با بیان اینکه مکتب امام حسین(ع) دانشگاه عظیم جهانی است که انسان های آزاده به این مکتب تأسی و افتخار می کنند، تصریح کرد: تحصیل کرده های این دانشگاه همچون ملت ایران باید در مبارزه با ظلم و مستکبرین با عزت و قدرت به سمت آرمان ها حرکت کنند.


وی با اشاره به اندیشه نفوذ و برنامه استحاله ارزش های انقلاب از سوی دشمن، ابراز داشت: خطری که امروز کشور را تهدید می کند برنامه نفوذ دشمن است، استکبار جهانی تلاش می کند تا با تغییر سیرت انقلاب، صورتی بی هویت به جای گذارد.


حجت الاسلام محمدزاده با تأکید بر حفظ هوشیاری و دشمن شناسی همراه با شناخت شیوه های نفوذ در کشور، افزود: دشمن به فکر نفوذ دوباره در ایران است و استکبار جهانی و آمریکا مراحل مختلفی را برای نفوذ در نظام اسلامی برنامه ریزی کرده اند، مسؤولان و ملت لازم است با حفظ هوشیاری و شناخت شیوه های نفوذ در برابر این برنامه دشمن ایستادگی کنند.


وی با تقدیر از عملکرد سپاه پاسداران در دستگیری جاسوس آمریکایی، افزود: اکنون میزان خیانت جاسوس ها کمتر از جاسوسخانه های آمریکایی نیست، دستگیری و معرفی برخی از جاسوسان دشمن و نفوذ تا عمق برخی مسؤولان نشان از جدیدت این موضوع دارد.


عضو شورای استانی حوزه علمیه استان،  با بیان اینکه فتنه سال 88 از گام های اساسی نفوذ دشمن در ایران اسلامی بود، یادآور شد: فتنه 88 ماهیت های پلید استکباری را نمایان کرد و دست های پشت پرده و خباثت آمریکایی انگلیسی را برای ملت نمایان کرد.


وی ادامه داد: در این فتنه دشمن با تاکتیک هدایت و آبشار  تلاش داشت که فتنه گران داخلی آرامش و امنیت کشور را به سمت استکبار هدایت کنند و آنها با سو استفاده از این موارد بر علیه نظام اسلامی آبشار زدند، در وضعیت کنونی نباید از حیله و کینه های آمریکا غافل شویم.


امام جمعه شبستر با تاکید بر حفظ اتحاد و انسجام در ایران اسلامی در شرایط کنونی، اظهارداشت: همه مردم و مسئولین باید در حفظ اسلام تلاش کنند و با مطرح کردن قومیت ها و زبان ها نباید اتحاد اسلامی را از بین ببریم، نباید شاهد توهین به قومیت ها باشیم./854/302/ب3

ارسال نظرات