۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰
کد خبر: ۳۰۲۰۹۴
در استانداری قم صورت گرفت؛

تشکیل کارگروهی به منظور رسیدگی به وضعیت نمازخانه‌ها و مساجد بین راهی

خبرگزاری رسا ـ مدیر ستاد اقامه نماز استان قم گفت: با تشکیل کارگروهی از کارشناسان ادارات استان نمازخانه های بین راهی قم ساماندهی می شوند
محمد خامه يار محمد خامه يار

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد خامه یار، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم، گفت: با حمایت استانداری قم نقشه جامع مساجد و نمازخانه های بین راهی جاده های مواصلاتی استان تهیه می شود.


وی پس از تشکیل کارگروهی که به منظور رسیدگی به وضعیت نمازخانه ها و مساجد بین راهی در استانداری قم که با حضور معاونین استاندار و مدیران ادارات مختلف استان برگزار شد گفت: به همین منظور اتاق اصناف قم در یک جلسه توجیهی مدیران مجتمع های رفاهی و خدماتی را نسبت به بایدها و نبایدها توجیه خواهند کرد.


خامه یار افزود: به منظور استفاده مناسب از اماکن عمومی استان، بین راهی، نمازخانه و مساجد کمیته ارزیابی متشکل از ادارات ذی ربط کار بازدید میدانی از بیش از یکصد نمازخانه جاده ای را به زودی آغاز خواهند کرد.


وی با تشکر از معاونین امور عمرانی و زائرین استانداری قم در اهتمام ترویج فرهنگ نماز گفت: به زودی انجمن خیرین نمازخانه ساز در قم تشکیل می شود.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم، برای توقف کاروان های زائرین اربعین حسینی(ع) در توقف گاه های بین جاده ای تمهیدات لازم و رسیدگی به وضعیت موجود در دستور کار ادارات و نهادهای مختلف از جمله استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، حمل و نقل و پایانه ها، اتاق اصناف، ستاد اقامه نماز قرار گرفته است./843/د101/ف2

 

منبع: روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان قم

ارسال نظرات