۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۳۰۱۴۹۹

روحانی مصری مدعی امامت و ارتباط با پیامبر دستگیر شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای وزارت اوقاف مصر که مدعی امامت و ارتباط با پیامبر اکرم (ص) بود، پس از شناسایی از سوی اوقاف مصر دستگیر شد.
وزارت اوقاف مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمد عبدالرزاق رییس بخش دینی وزارت اوقاف مصر از بازداشت ایمن عبدالله حسنی امام جماعت و سخنران یکی از مساجد مصر به دلیل انتشار افکار ضاله خبر داد.


عبدالرزاق افزود: این فرد که مدعی شده بود یکی از اولیاء الله است اقدام به سوء استفاده از منصب خود کرده که بلافاصله بازداشت شد و تا پایان مراحل تحقیق از انجام فعالیت در مساجد ممنوع است.


وی با اشاره به جمع آوری کتاب‌ها و تالیفات این عالم مصری خاطر نشان کرد: ایمن عبدالله به زودی با حضور در کمیته انضباطی و کمیته تخصصی علمی، به سوالات اعضای کمیته‌ها مبنی بر ادعاهای مطرح شده مخالف با شیوه و عقاید اهل سنت، نظیر تعیین شدن به امامت و ارتباط با پیامبر در خواب و الهام گیری از وی پاسخ خواهد داد.


رییس بخش دینی اوقاف مصر خاطر نشان کرد که این فرد در نوشته‌ها و تالیفاتش، خود را با لقب «سیدی امین» معرفی و ادعای الهام گری از شخص پیامبر اکرم (ص) و امامت کرده است و تا مشخص شدن نتیجه بازپرسی‌ها و صدور رای نهایی کمیته قانونی وزارت، این فرد از انجام هرگونه فعالیتی ممنوع می‌شود./981/ب903/د

ارسال نظرات