۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۳۰۱۳۵۹
رییس حوزه هنری کرمان خبر داد:

انتشارات سوره مهر با 350 عنوان در نمایشگاه کتاب کرمان

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه هنری استان کرمان با بیان این که انتشارات سوره مهر با 350 عنوان کتاب در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان حضور دارد، گفت: حوزه هنری استان کرمان هم با 18 عنوان کتاب با موضوعات مختلف فرهنگی و هنری در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان شرکت کرده ‌است.
نمايشگاه کتاب

 

محمدحسین ملکی، رییس حوزه هنری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: انتشارات سوره مهر کرمان با بیش از 350 عنوان کتاب در چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمان حضور دارد و غرفه انتشارات سوره مهر در سالن استاد باستانی‌ پاریزی نمایشگاه کتاب کرمان میزبان علاقه‌ مندان به حوزه کتاب و کتابخوانی است.


وی از جشن امضاء با حضور نویسندگان و مؤلفان کتاب در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: امشب جشن امضا با حضور نویسندگان و مولفان از جمله دو اثر انتشار یافته حوزه هنری کرمان به نام های خارستان، شورشی در طنز قاسمی کرمانی در دوره قاجار و کتاب صاعقه بررسی پیام های شال بافان کرمانی اثر مجید نیک پور در غرفه حوزه هنری کرمان در نمایشگاه کتاب برگزار می شود.


رییس حوزه هنری کرمان یادآور شد: امشب همچنین نویسنده کتاب آن 23 نفر آقای یوسف زاده در چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمان حضور خواهد داشت.


ملکی خاطرنشان کرد: دو اثر خوشنویسی با موضوع عاشورا به خط محمدحسین محسنی ‌راد در حوزه هنری کرمان تولید شده و این آثار در ابعاد 35 در 70 سانتی‌متر و در سبک نستعلیق و با ابیاتی از فواد کرمانی از سوی این خوشنویس کرمانی خلق شده‌ است.


رییس حوزه هنری کرمان با اشاره به این که طی دو‌ ماه گذشته پنج اثر در خانه تذهیب حوزه هنری کرمان توسط اعضای این خانه خلق شده ‌است، اذعان کرد: در خانه تذهیب واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کرمان، مبانی نظری شکل‌ گیری نقش، مرجع شکل ‌گیری گل از طریق دایره، شکل‌ گیری گل از طریق ترکیب برگ و دایره، شکل ‌گیری گل ‌لاله‌عباسی، قاعده عکس و اغراق تکثیر به اعضا آموزش داده‌ می‌شود.


وی بیان کرد: کارگاه‌های خانه تذهیب حوزه هنری کرمان در روزهای شنبه و چهار‌شنبه هر هفته از ساعت 9 تا 13 در محل نگارخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.


ملکی اظهار کرد: چهاردهمین نمایشگاه کتاب کرمان از 16 تا 22 آبان‌ ماه سال جاری از ساعت 10 صبح تا 20 شب در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب‌ شرق کرمان دایر است./9709/ت302/ق

ارسال نظرات