۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۳۰۰۸۳۶

یکی از رهبر جنبش جهاد اسلامی عوامل شکل گیری انتفاضه قدس را بیان کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که علل شکل گیری انتفاضه قدس به اشغالگری و شهرک سازی بر می‎گردد.
يکي از رهبران جنبش جهاد اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نافذ عزام، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی امروز تاکید کرد که علل شکل گیری انتفاضه قدس به اشغالگری، شهرک سازی، بن بست مذاکرات سازش و ظهور نسل جدید از جوانان فلسطینی آگاه و دلیر که زمام امور را به دست گرفته اند و عزم خود را برای رویارویی با اشغالگران صهیونیست جزم کرده اند، بر می گردد.

 

 عزام افزود: تجاوزات بی وقفه دشمن صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی و تلاش آن در جهت تقسیم مکانی و زمانی این مسجد عمده ترین دلیل شکل گیری انتفاضه می باشد.

 

وی یادآور شد: ملت فلسطین بار دیگر ثابت کرد که همواره در عرصه مبارزه پیشگام بوده است، حال آنکه تشکیلات خودگردان و سازمان آزادی بخش فلسطین به توافقنامه های امضا شده با رژیم صهیونیستی و به مشی شکست خورده مذاکرات پایبند هستند.


وی خاطرنشان ساخت: امروز جوانان فلسطینی با جانفشانی و ایثارگری راه شهید مهند الحلبی مجری عملیات حمله با سلاح سرد در قدس را ادامه می دهند. وی پیش از شهادتش در صفحه خود در فیسبوک نوشته بود "انتفاضه سوم آغاز شده است" وی با این عبارت خواست به همگان اعلام کند که انتفاضه تنها راه فرا روی فلسطینیان است./994/ب102/د

ارسال نظرات