۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۲۹۹۹۷۹
امام جمعه رودان:

سیزدهم آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی و شیطان بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رودان یوم الله 13 آبان را روز نماد مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا عنوان کرد.
سیزدهم آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی و شیطان بزرگ است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه رودان، امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان با اشاره به اهمیت این روز تاریخی، گفت: انقلاب اسلامی در دل مردم جای دارد، انقلاب ما یک انقلاب مردمی بود که با تکیه بر اراده ملت به ثمر نشست.

 

وی ادامه داد: سیزدهم آبان سالروز اقدام شجاعانه و آگاهانه دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی امریکا در سال 1358 است، اتفاق بسیار مهمی که حضرت امام (ره) از آن تعبیر به انقلاب دوم کردند و فرمودند اگر بزرگتر از انقلاب سال 57 نباشد کوچکتر از آن نیست.

 

حجت الاسلام تاج زاد بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی امریکا انقلاب را در برابر بسیاری از توطئه‌هایی که از این مکان جاسوسی راه اندازی و هدایت می‌شد بیمه کرد و زمینه براندازی نظام را به ویژه در آن روزهای اولیه از بین برد.

 

وی اضافه کرد: تسخیر لانه جاسوسی امریکا بیداری و هوشیاری جوانان و ملت ایران را بار دیگر نشان داد و ابهت دروغین دنیای غرب را درهم شکست به همین مناسبت و اتفاقات دیگری که در این روز رخ داد مستقیم یا غیر مستقیم به امریکا و دولت ایالات متحده مربوط می‌شد این روز به روز مبارزه ملّی با استکبار جهانی در راس انها امریکا نام گرفت.

 

امام جمعه رودان افزود: مبارزه با استکبار جزء مبانی انقلاب اسلامی است و اگر به تعبیر مقام معظم رهبری ما مبارزه با استکبار را تعطیل کنیم ما اصلا تابع قران نیستیم و این مسأله تعطیل بردار نیست.

 

حجت الاسلام تاج زاده در پایان بیان داشت: بر ما وظیفه است تا همانند دانشجویان انقلابی خط امام(ره) در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حفظ ارزشها و شعائر دینی که موجب بقای انقلاب می‌شود از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم./851/202/ب3

ارسال نظرات