۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۲۹۹۷۴۱
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

سکوت حکام کشورهای عربی در قبال مساله فلسطین یک خیانت تاریخی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان تاکید کرد: حمایت از فلسطین اگر در کشورهای اسلامی فراگیر شود می تواند توطئه‌های دشمنان اسلام را خنثی کند.
هاشم منقاره رييس جنبش توحيد اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم المنقاره، رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی لبنان در پیامی به وقایع اخیر فلسطین اشاره کرد و گفت: سکوت حکام کشورهای عربی و اسلامی در قبال حجم وسیع جنایت‌هایی که صهیونیست‌ها مرتکب می شوند، یک خیانت تاریخی در حق امت اسلامی است.


وی افزود: فتنه‌هایی کنونی در منطقه از سوی کشورهای استعمارگر طراحی می شود و این برنامه‌های خبیثانه برای هدف قرار دادن امت اسلامی و اساس اسلام است. قضیه مرکزی اسلام آزادی فلسطین است و دشمنان اسلام اجازه تحقق این مساله را نمی دهند.

 

این عالم اهل سنت لبنان تصریح کرد: حمایت از انتفاضه سوم یک عکس العمل ارزشمند از سوی شخصیت‌های مطرح در جهان اسلام است و اگر این حمایت فراگیر شود می تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند.


شیخ المنقاره خطاب به امت اسلامی و حکام کشورهای عربی گفت: بدانید که سکوت در برابر مساله فلسطین پیامدهای خطیری دارد که دامنگیر تمام کشورهای منطقه می شود و حمایت از مسجد الاقصی می تواند آرمان آزادی قدس شریف را به تحقق برساند.


رییش جنبش توحید اسلامی در پایان گفت: باید دید عمیق‌تری به مساله فلسطین داشت. آنچه در فلسطین می گذرد تنها مربوط به کرانه باختری نیست بلکه ریشه در تمام وقایع منطقه دارد./1321/ب902/د

ارسال نظرات