۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۲۹۹۶۲۸

نیروهای امنیتی بحرین 19 انقلابی را دستگیر کردند

خبرگزاری رسا ـ نیروهای امنیتی بحرین صبح امروز با حمله به منازل مخالفان، 19 نفر را به صورت غیر قانونی دستگیر و به مکان‌ نامعلومی انتقال دادند.
نيروهاي امنيتي آل خليفه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نیروهای امنیتی بحرین سحرگاه امروز (سه‌شنبه) با یورش به منازل شماری از مخالفان در مناطق مختلف، 19 نفر را دستگیر کردند.

 

منابع آگاه بحرینی اعلام کردند که آمار افراد دستگیر شده اولیه بوده و احتمال افزایش شمار جوانان دستگیر شده به صورت غیر قانونی از سوی نیروهای امنیتی بحرین، وجود دارد.

 

این شبکه‌ها خاطر نشان کردند: نظام بحرین به اقدامات جنایتکارانه‌اش در دستگیری همه صداهای مخالف و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان، ادامه می‌دهد.

 

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی بحرین سحرگاه امروز با یورش به چند منزل در شهرک «المالکیة»، «سید احمد الچوای»، «جاسم محمد عبدالله» و «سید محمد احمد» را دستگیر و به مکان نامعلومی انتقال دادند.

 

مزدوران نظام بحرین همچنین سحرگاه امروز با یورش به شهرک «الدیه»، «محمد جمیل» از جوانان این شهرک را ربودند.

 

این گزارش حاکی است که مزدوران و عناصر وابسته به نظام حاکم در بحرین، «علی الشیخ»‌ و «علی رضا عاشور» را در جزیره «ستره» دستگیر کردند.

 

نظام بحرین از زمان آغاز موج جدید انقلاب فراگیر مردمی علیه خانواده حاکم در تاریخ 14 فوریه 2011 تا کنون از هیچ تلاشی برای سرکوب انقلاب مردمی دریغ نکرده و علاوه بر از کار بیکار کردن انقلابیان، صدها تن از معترضان را زندانی و ده‌ها تن دیگر را به کام مرگ کشانده است. هم اکنون ده‌ها تن از رهبران انقلاب بحرین در زندان‌های آل خلیفه به سر می‌برند.

 

مردم بحرین برای تحقق اهدافشان با برپایی تظاهرات گسترده و مسالمت آمیز ثابت کردند که تا تحقق دموکراسی به اعتراض های خود ادامه می‌دهند./981/ب103/د

ارسال نظرات