۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۹۹۰۸۱
از سوی به نشر؛

«یک خانه خیلی قشنگ» بر پیشخوان کتابفروشی ها قرار گرفت

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی با همکاری موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی کتاب شعر «یک خانه خیلی قشنگ» ویژه گروه سنی الف و ب را چاپ و روانه بازار نشر کشور کرد.
کتاب يک خانه خيلي قشنگ

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، یکی از اصول تربیتی و ترویجی در حوزه های مختلف از جمله شعائر دینی و اعتقادی به ویژه برای گروه سنی کودک، بهره گیری از قالب شعر است.

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی برای نخستین بار «یک خانه خیلی قشنگ» را به عنوان کتاب شعر رضوی ویژه خردسالان و کودکان در قالب «کتاب های پروانه» چاپ و منتشر کرده است.

این کتاب که سروده زهرا داوری و تصویرگری سارا شهابی است، تعداد هشت شعر را در حوزه های مختلف مرتبط به امام هشتم شیعیان از جمله نقاره خانه، چوب پر، عزاداری و نامه برای آقا در برگرفته است.

موضوعات اشعار کتاب «یک خانه خیلی قشنگ» دربردارنده مفاهیم کلی و قابل لمس با مضامین رضوی و زیارت حرم مطهر رضوی است که در کناز جذابیت های تصویری و مفهومی که برای خواننده خردسال و کودک دارد، آموزنده نیز هست.

علاقه مندان به تهیه کتاب شعر «یک خانه خیلی قشنگ» و همچنین مشاهده و تهیه سایرمحصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند در کنار مراجعه به غرفه های نمایشگاهی «به نشر» در هفدهمین دوره نمایشگاه بزرگ کتاب ناشران ایران در مشهد از تاریخ 5 لغایت 12 آبان ماه، به نشانی اینترنتی www.behnashr.com  و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق

منبع: به نشر

ارسال نظرات