۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۹۹۰۵۴

معرفی کتاب فریضه‌ای برتر، شیوه ای نو در آموزش و ترویج امر به معروف و نهی از منکر

خبرگزاری رسا ـ کتاب «فریضه‌ای برتر، شیوه ای نو در آموزش و ترویج امر به معروف و نهی از منکر» با موضوع امر به معروف و نهی از منکر از سوی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی معرفی شد.
امر به معروف و نهي از منکر

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد،  همزمان با فرا رسیدن ایام سوگواری و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و  نقش محوری فریضه امر به معروف و نهی از منکر  و هدف نهایی و تحقق این امر در قیام امام حسین علیه السلام و نهضت عاشورا، بنیاد پژوهش های اسلامی اقدام به معرفی کتاب « فریضه ای برتر، شیوه ای نو در آموزش و ترویج امر به معروف و نهی از منکر» کرده است.

 

فریضه امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ متعالی اسلام، از اهمیتی ویژه برخوردار است تا جایی که قرآن مجید، آن را معیار برتری امت اسلامی بر دیگر امت ها دانسته است.

 

«رضا وطن دوست»، نویسنده کتاب «فریضه‌ای برتر، شیوه‌ای نو در آموزش و ترویج امر به معروف و نهی از منکر» خواننده را با مطالبی همچون جایگاه و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، شرایط و مبانی آن، شیوه ها، آسیب‌ها، آثار و پیامدهای آن با رویکرد تسهیل در امر آموزش و ترویج این فریضه آشنا می کند.

 

این اثر در 176 صفحه و شمارگان 2 هزار نسخه در قطع رقعی تهیه و تنظیم شده است و مطالعه این کتاب به علاقه مندان کتاب و کتاب خوانی توصیه می شود./1308/د102/ق

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات