۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۲۹۸۷۸۵
رییس مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه؛

اجرای حکم اعدام شیخ نمر آخرین میخ را بر پیکره تابوت آل سعود می کوبد

خبرگزاری رسا ـ رییس مجتمع شهدای سرچشمه گفت: اجرای حکم اعدام شخ نمر آخرین میخ ها را بر پیکره تابوت آل سعود می کوبد و کار آل سعود به را پایان خواهد رساند.
حجت الاسلام زائري

حجت الاسلام محمدرضا زائری رییس مجتمع  فرهنگی شهدای سرچشمه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره حوادث منطقه و اوضاع کشورهای یمن و بحرین گفت: رویداهای که در منطقه توسط آل سعود رغم می خورد به هم پیوسته است و زمینه را برای سقوط آل سعود فراهم می کند.

 

رییس مجتمع شهدای سرچشمه با بیان اینکه این جریات پایه های حکومت آل سعود را سست می کنند، خاطرنشان کرد: مشکلات فرهنگی فضای بحرانی را در عربستان به وجود آورده است، این مشکلات ریشه دار است و اختلافات خاندان آل سعود در بدترین شرایط و اوج خودش قرار دارد، در صورت اجرای حکم اعدام شیخ نمر آخرین میخ ها را بر پیکره تابوت خاندان آل سعود می کوبد و سرنوشت آل سعود را تمام خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه آل سود در برابر این خطا و اشتباه می بایست با تدبیر و هوشمندانه عمل کند، اظهار داشت: در صورت اجرای این حکم خون این مظلوم و عالم بزرگ بی اثر نخواهد ماند چرا که باور ما مبتنی بر دیدگاه اعتقادی است و غیر از این هم در طول تاریخ هم شاهد نابودی حکومت های ظالم بوده ایم، آن چه در انقلاب ایران هم دیده ایم این باور و دیدگاه را تقویت می کند.

 

حجت الاسلام زائری با اشاره به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) نسبت به شهادت فرزند و شاگردان در طول پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یادآور شد: دیدگاه ایشان این بود هر چه بیشتر از ما کشته شود باعث بیداری و آگاهی ما می شود و اثری که خون شهید دارد سریعتر در تحقق اهداف جبهه مقاومت و مومنان و همچنین در مقابل جریان استکباری به پیروزی خواهد رسید.

 

رییس مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه با اشاره به انحراف اذهان عمومی مردم جهان توسط آل سعود با اشاره به واقعه دردناک منا، گفت: در داخل عربستان جناح های مختلف وجود دارد که برای تضعیف یکدیگر و رسیدن به قدرت با یکدیگر رقابت می کنند و از  هرفرصتی برای رسیدن به خواسته خود استفاده می کنند بنابراین این رقابت ها منجر به اتفاق حادثه دلخراش منا شده است.

 

وی با بیان اینکه  ما در پیروزی  انقلاب اسلامی حضور زنده و پویای علما و روحانیون را در متن وقایع شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: به همین دلیل هم بود که ما  در انقلاب به پیروزی رسیدم، این جریان در کشور لبنان هم به سرعت نتیجه داد در حالی که عدم چهره دینی و روحانی مقاومت فلسطین اشغالی را طولانی کرده است.

 

حجت الاسلام زائری با اشاره به نقش و جایگاه روحانیت در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گفت: خلاء و فقدان رهبری قوی و عالمانه باعث مشکلات در بیداری اسلامی شد و خوشبختانه در کشور عربستان و بحرین این خلاء احساس نمی شود./818/302/ب3

 

ارسال نظرات