۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۲۹۸۵۸۲

شصت و دومین شماره ماهنامه «محدث» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ شصت و دومین شماره ماهنامه اطلاع رسانی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و مؤسسه دارالحدیث با عنوان «محدث» منتشر شد.
شصت و دومين شماره ماهنامه «محدث»

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شصت و دومین شماره ماهنامه اطلاع رسانی و فرهنگی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام و مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث با عنوان «محدث» منتشر شد.

 

این نشریه خبری از شماره 51 به شیوه الکترونیکی منتشر شده تا اخبار مهم مؤسسه دارالحدیث، انتشارات و آستان حضرت عبدالعظیم علیه السلام  در قالب جدید و از طریق اینترنت، به مخاطبان عرضه شود.

 

در این شماره از نشریه مطالب متنوعی منتشر شده است که عناوین مهم آن عبارت است از: جلسه بررسی و عملکرد گروه های پژوهشی پژوهشکده تفسیر اهل بیت علیهم السلام؛ ترجمه آثار دارالحدیث به 13 زبان دنیا؛ تدوین منشورهای سراسری برای حرم های امام زادگان؛ طرح تدوین تاریخ شفاهی مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث؛ تشریح فعالیت های یک ساله پژوهشگاه قران و حدیث؛ را یابی دو اثر از پژوهشکده اخلاق و روانشناسی اسلامی به همایش تجلیل از پژوهشگران برتر حوزه دین؛ تشریح عملکرد گروه های پژوهشی پژوهشکده اخلاق و روانشناسی اسلامی؛ نگاهی بر عملکرد دانشگاه قرآن و حدیث در سالی که گذشت؛ رونمایی از سایت جدید مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث؛ فراخوان ششمین همایش حدیث پژوهش؛ بررسی ارتباط قران و نهج البلاغه ئر نمایشگاه قرآن کریم؛ رئس جدید دانشکده علوم و معارف اسلامی دانشگاه قران و حدیث منصوب شد؛ نگاهی بر فعالیت های معاونت فرهنگی و هنری و انتشارات دارالحدیث؛ گزارش سالانه دبیرخانه کنگره های دارالحدیث؛ گزارشی از برگزاری سومین همایش حدیث رضوی؛ برگزاری جلسه شورای کتاب کودک؛ معرفی کتاب؛ گزارش تصویری؛ برگزاری محفل انس با قرآن در آستان حضرت عبدالعظیم علیه السلام.

  

این نشریه (تیر و مرداد 94) از طریق دو سایت مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث به نشانی www.darolhadith.org و www.hadith.net با فرمت پی دی اف در اختیار علاقهمندان قرار گرفته است.

 

گفتنی است، شماره 62 به تازگی در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است؛ در تهیه این نشریه به مدیر مسؤلی محمد تقی سبحانی نیا، مهدی عباسی سردبیر، روح الله مهپور دبیر اخبار، رضا توکلی طراح و صفحه آرا، مشارکت دارند./998/د102/ق 

منبع: مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث 

ارسال نظرات