۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۲۹۸۳۹۵
مدیر انتشارات المصطفی خبر داد:

انتشار سی عنوان کتاب در مهرماه سال جاری

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ثقفی گفت: انتشارات بین المللی المصطفی صلی الله علیه و آله و سلم در مهر ماه سال جاری، سی عنوان کتاب را چاپ و منتشر کرده است.
انتشارات جامعه المصطفي صلي الله عليه و آله و سلم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عباس ثقفی، مدیر انتشارات بین المللی المصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، با بیان اینکه انتشارات بین المللی المصطفی صلی الله علیه و آله و سلم در مهر ماه سال جاری، سی عنوان کتاب را چاپ و منتشر کرده است، گفت: از مجموع کتاب‌های منتشر شده در مهر ماه سال جاری، 17 عنوان آموزشی و 13 عنوان نیز پژوهشی بوده است.

 

حجت الاسلام ثقفی افزود: از میان آثار چاپ شده، 18 عنوان کتاب به زبان فارسی، 10 عنوان عربی و یک عنوان نیز به زبان های انگلیسی و آذری منتشر شده است.

 

مدیر انتشارات بین المللی المصطفی صلی الله علیه و آله و سلم با اشاره به اینکه بیشتر کتب منتشر شده این انتشارات در موضوعات فلسفه و کلام، فقه و اصول، علوم قرآن و حدیث، مهدویت و تفسیر بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تاریخ و سیره، تربیت بدنی، تعلیم و تربیت، حقوق، رجال، سیاسی ـ اجتماعی و فرهنگ و تمدن، از دیگر موضوعات کتب منتشر شده  از سوی انتشارات بین المللی المصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، در مهر ماه سال جاری، به شمار می آید.

 

حجت الاسلام عباس ثقفی در پایان یادآور شد: از میان منشورات مهر ماه انتشارات المصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، 9 عنوان کتاب چاپ اول، هفده عنوان، چاپ دوم و چهار عنوان کتاب نیز چاپ سوم بوده است./998/د102/ق 

منبع: جامعة المصطفی صلی الله علیه و آله و سلم 

ارسال نظرات