۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۵
کد خبر: ۲۹۸۲۱۵
در غرفه دین و رسانه دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه؛

پاسخ به سوالات و شبهات مختلف مخاطبان و بازدیدکنندگان در عرصه های دینی

خبرگزاری رسا ـ کارشناسان دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه با حضور در نماشگاه بین الملی کتاب ناشران در مشهد به سوالات وشبهات دینی پاسخ می دهند.
دين و رسانه

 

احمد عارفخانی، مدیر دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان اینکه همه ساله همزمان با آغاز فعالیت نمایشگاه بین الملی کتاب در مشهد با همکاری حوزه علمیه خراسان به سوالات و شبهات مختلف مخاطبان و بازدیدکنندگان در عرصه های دینی پاسخ داده می شود ابراز داشت: امسال نیز کارشناسان دفتر نمایندگی خراسان اداره کل پژوهشهای اسلامی رسانه با حضور در نمایشگاه به سوالات بازدید کنندگان در حوزه رسانه پاسخ می دهند.

 

عارفخانی گفت: سوالاتی درباره رادیو، تلوزیون، شبکه های ماهواره، فیلم های سینمایی، شبکه های مجازی، شبکه های اجتماعی، انیمیشن، مستند سازی و نحو استفاده درست و صحیح از رسانه ها به ویژه نسل جوان و نوجوان و همچنین چگونگی به حداقل رساندن آسیبهای برخی رسانه ها به خصوص شبکه های اجتماعی و مجازی از جمله سوالات و پرسش های مراجعه کنندگان به غرفه دین و رسانه است.

 

گفتنی است، نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد از 5 الی 12 آبان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی از ساعت 15 الی 22 برای بازدید عموم دایر است و روزهای جمعه از 10 صبح الی 22 پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است./1310/ن602/ق 

ارسال نظرات