۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۲۹۸۰۶۲

استقبال از کتاب «حماسه حسینی» در ایام محرم

خبرگزاری رسا ـ دوره سه جلدی کتاب «حماسه حسینی» پرفروش مؤسسه کتابشهر ایران به مناسبت ایام ماه محرم است.
فروشگاه کتاب شهر

 

به گزارش خبرگزاری  رسا، از ابتدای ماه محرم سال‌جاری، این موسسه همچون سال‌های گذشته اقدام به برپایی نمایشگاه‌های کتاب ویژه محرم در سطح 42 شعبه فروش کتاب و محصولات فرهنگی کتابشهر، شهرهای مختلف، مدارس، دانشگاه‌ها و سایر مراکز فرهنگی کرده است.

 

در این نمایشگاه‌ها که از آغاز تا پایان ماه محرم ادامه دارد، شهروندان می‌توانند در شهرهای محل سکونت خود که شعبات کتابشهر دایر شده است، کتاب‌هایی با موضوع قیام عاشورا و زندگی امام حسین علیه السلام را با تخفیف ویژه خریداری کنند.

 

فروش ویژه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی مرتبط با ماه محرم نیز از دیگر برنامه‌های فروشگاه‌های کتابشهر ایران در اقصی نقاط کشور است. تاکنون دوره سه جلدی کتاب «حماسه حسینی» نوشته شهید مرتضی مطهری از جمله کتاب‌های پرفروش این مؤسسه بوده است.

 

«یک ماه خون گرفته» و «نخل میثم» نوشته غلامرضا سازگار، «گلچین احمدی» نوشته ذبیح‌الله احمدی، «گلچین روضه‌های سید الشهدا» علیه السلام نوشته علی‌اکبر حسینی، «سوگنامه کربلا» نوشته مهدی بامشکی مداح، «سوز عشق»، «اشک غربت»، «نوای غم» و «شرار اشک» نوشته سیدرضا یعقوبیان، «دریادلان عاشورا» نوشته حشمت‌الله نگارنده از دیگر آثار مورد علاقه شهروندان در فروش ویژه کتابشهر ایران بوده است. 

 

برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «نغمه‌های محرم» از دیگر برنامه‌های کتابشهر بروجرد در هفته اول ماه محرم بود. این دورهمی با حضور نویسنده این اثر محمد عسگری، شاعر جوان بروجردی و جمعی از شاعران و مداحان بروجردی اهل بیت علیهم السلام به همت مهدی مرادی، کارگزار کتابشهر بروجرد برپا شد.

 

موسسه کتابشهر ایران به عنوان بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای کتاب و محصولات فرهنگی در ایران، از سال 83 تاکنون 42 فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در 21 استان کشور راه اندازی کرده است. 

 

علاقه‌مندان برای دسترسی به اطلاعات بیشتر و آشنایی با پراکندگی جغرافیایی و نشانی این شعبات کتابشهر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی این موسسه به نشانی www.ketabshahr.com مراجعه کنند./998/د102/ق 

منبع: مؤسسه کتابشهر ایران

ارسال نظرات