۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۲۹۷۹۶۴
آیت الله علما:

خانواده های شهدا سند انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با بیان اینکه خانواده های شهدا سهم بزرگی در پیروزی انقلاب اسلامی دارند، گفت: خانواده های شهدا به عنوان سند انقلاب محسوب می شوند.
امام جمعه کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه1 امام جمعه کرمانشاه2 امام جمعه کرمانشاه3

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه همراه با مسؤولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، طلاب و روحانیان حوزه های علمیه و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با خانواده شهید اهل سنت شیرخان پیرمرادی دیدار کرد.


آیت الله علما با اشاره به شهادت فرزندان انقلاب اظهار داشت: فرزندان در سختی‌ها یار و همراه پدران و مادران خود هستند اما شهدا در جهان پس از مرگ شفاعت خانواده های خود را نزد خداوند متعال خواهند کرد.


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در ادامه افزود: شهدا جانشان را در راه پاسداری از ناموس و امنیت وطن دادند تا حریم جمهوری اسلامی ایران همواره حفظ شود و از مملکت و ارزش‌های انقلاب و اسلام پاسداری کنند.


امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: قطعأ شهدا برای همگی محفوظ هستند و نزد خداوند جایگاهی ابدی خواهند داشت، امروز به برکت شهدا اسلام و انقلاب زنده و مقتدر است و ایران در برابر خطرات دشمنان مصونیت پیدا کرده است در غیر این صورت سرنوشت کشور ایران همانند سوریه و عراق ناامن می گردید اما به برکت مجاهدت، تضمین و هدایت شهدا، انقلاب و اسلام از امنیت، اعتبار و سلامت برخوردار است.


آیت الله علما یادآور شد: کشور ایران در تمام دنیا به واسطه ایثار شهدا می درخشد و این مهم به راحتی برای انقلاب ایجاد نشده است و شاهد این هستیم که دشمنان انقلاب در برابر ایران حرفی برای گفتن ندارند.


وی در پایان بیان داشت: امروز خانواده‌های شهدا به عنوان سند انقلاب هستند و افتخار ما این است که از آن ها دلجویی کنیم و بدانند که جامعه هیچ گاه آن‌ها را فراموش نخواهند کرد، امید است که همگی بتوانیم قدردان مجاهدت شهدا و خانواده های آن ها باشیم.


گفتنی است، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به صورت هفتگی با حضور آیت‌الله علما برگزار می شود.

 

احمد محمدی، مسؤول امور فرهنگی و روحانیان دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در ابتدای دیدار با تشکر از زحمات آیت الله علما بیان داشت: شهدا قهرمانان انقلاب هستند و عارفانه به شهادت رسیدند.

 

وی شهدا را سرمایه های بزرگی برای انقلاب و اسلام خواند و تصریح کرد: جهان اسلام مدیون شهدا هستند زیرا با حرکتشان علاوه بر اینکه خود را ماندگار کردند بلکه امنیت و اقتدار را به جامعه اسلامی هدیه دادند.

 

محمدی در پایان اظهار داشت: در راستای مرتفع کردن  مشکلات و امور خانواده‌های شهدا باید اهتمام ویژه ای داشت و باید همواره آن ها را مورد تقدیر و تجلیل قرار داد، در رفع مسائل و مشکلات آن ها باید مجدانه تلاش کرد./857/202/ب2

ارسال نظرات