۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۹۶۹۳۴

معاون رییس پارلمان عراق تروریسم را در برابر مجاهدان ناتوان توصیف کرد

خبرگزاری رسا ـ معاون رییس پارلمان عراق، ضمن تبریک به مناسبت پیروزی های اخیر رزمندگان بر جریان تروریستی داعش خاطرنشان کرد که تروریسم در برابر مجاهدان این کشور ناتوان و ضعیف است.
شيخ همام حمودي نماينده پارلمان عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حجت الاسلام شیخ همام حمودی، معاون رییس پارلمان عراق، امروز طی پیامی پیروزی‎های نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در بیجی و صینیه، مکحول و سایر مناطق استراتژیک این کشور بر جریان تروریستی داعش را تبریک گفت.


معاون رییس پارلمان عراق خاطرنشان کرد: مجاهدان با پیروزی‎های اخیر خود ضعف و ناتوانی دشمنان برای مقابله با رزمندگان عراق را به اثبات رساندند و توطئه برخی از افراد برای انحلال بسیج مردمی را خنثی کردند.


وی اولویت عراق را مبارزه با جریان تروریستی داعش و پاکسازی اراضی اشغالی دانست و گفت: ملت عراق برای رسیدن به پیروزی نهایی بر جریان تروریستی و تکفیری داعش باید با مجاهدان همکاری و از آنان حمایت کنند.


حجت الاسلام حمودی تصریح کرد: پیروزی‎‎های رزمندگان بر داعش با توجه به لبیک نیروهای مردمی به فتوای جهاد کفایی مرجعیت عراق روز به روز بیشتر می‎شود.


وی پیروزی نهایی عراق بر داعش و جبهه النصره در استان موصول را نزدیک توصیف کرد و افزود: با ادامه رشادت و اقدامات شجاعانه رزمندگان پیروزی بر تروریسم به امید خداوند بسیار نزدیک است.


گفتنی است که نیروهای امنیتی و بسیج مردمی در روزهای اخیر توانستند که بیجی و برخی از مناطق شمالی استان صلاح الدین را به طور کامل از لوث تروریسم پاکسازی کنند./994/ب902/د

ارسال نظرات