۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۹۶۳۳۴
استاد حوزه علمیه:

ماهیت شیطان‌گونه دشمنان انقلاب هیچ تغییری نکرده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه گفت: امروز دشمنان با روی گشاده و از در دوستی قصد ورود به کشور را دارند اما ماهیت گرگ صفت و شیطان گونه آن ها عوض نشده و باید قاطعانه در مقابل آن ها قد علم کرد.
حجت الاسلام صرفي پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، جمعی از طلاب و روحانیان حوزوی کرمانشاه پیش از ظهر امروز با خانواده شهیدان محسن، یزدان و صادق بنی عامیانه دیدار کردند.


حجت الاسلام محمدتقی صرفی پور، استاد حوزه علمیه با اشاره به جنگ ناعادلانه تحمیلی، عنوان داشت: خانواده‌های بسیاری در دوران جنگ تحمیلی عزیزان خود را از دست دادند و داغدار شدند.


حجت الاسلام صرفی‌پور خاطرنشان کرد: متأسفانه جنگی نابرابر و ناعادلانه بر کشور ما تحمیل شد و قدرت‌های جهانی علیه کشور ایران و انقلاب اسلامی متحد شدند.


وی انقلاب ایران را موجب ترس و وحشت دشمنان خواند و تصریح کرد: پس از انقلاب اسلامی ایران، دشمنان دیدند که منافع آن‌ها در کشور به خطر افتاده و برای بدست آوردن جایگاه خود در کشور، از طریق دست نشانده‌های خود وارد جنگ با ایران شدند، اما اراده و عزم راسخ ملت ایران مانع از دستیابی آن‌ها به اهداف شوم خود شد و طوق اسارت و بندگی را از گردن ایران باز کرد.


استاد حوزه علمیه تأکید کرد: در راه کسب استقلال کشور، خون‌های پاک بسیاری ریخته شد و افراد بی‌گناه در شهرها مورد بمباران قرا گرفتند و کودکان و زنان بسیاری جان خود را از دست دادند.


حجت الاسلام صرفی پور ادامه داد: خداوند متعال قطعأ این افراد را قرین رحمت خود قرار داده و نام آن ها را با درجه رفیع شهادت مزین کرده است.


وی یادآور شد: ریخته شدن خون این افراد مسؤولیتی سنگین درباره حفظ این انقلاب بر گردن مردم نهاده است و باید همگی حافظ و پاسدار این ارزش‌های ناب اسلامی باشیم و نگذاریم دشمنان با تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم به اهداف شوم خود از جنگ تحمیلی از راه دیگری دست یابند.


استاد حوزه علمیه بیان داشت: امروز دشمنان با روی گشاده و از در دوستی قصد ورود به کشور را دارند اما ماهیت گرگ صفت و شیطان‌گونه آن‌ها عوض نشده و باید قاطعانه در مقابل آن‌ها قد علم کرد.


حجت‌الاسلام صرفی پور در پایان گفت: خانواده‌های معظم شهدا با صبری زینب گونه هجرت فرزندان خود را تحمل کردند و آگاهی به اینکه جایگاه شهدا در نزد خداوند متعال محفوظ و والا است موجب خشنودی خانواده این عزیزان خواهد شد.


شایان ذکر است، شهیدان بنی عامیانه در سال 62 در بمباران موشکی شهر به شهادت رسیدند./857/203/ب2

ارسال نظرات